باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دادستان قزوین خبر بازداشت معاون ارشاد استان را تایید کرد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خبر دستگیری معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین را به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی تایید کرد.

محمد قاسمی در تشریح دستگیری معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، افزود: طبق گزارش دریافتی از سوی مراجع نظارتی، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.
دادستان مرکز استان افزود: با توجه به بررسی اسناد مالی و اداری این اداره کل مشاهده شد اموال و وجوهی که باید در امور اداری و برنامه های فرهنگی هزینه شود توسط متهم این پرونده توسط حساب های واسطه ای برداشت و تصاحب شده است.
قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: اتهامات مطرح شده در این پرونده که متهم آن دیروز دستگیر شد اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بوده و این پرونده در دادسرای قزوین در حال رسیدگی است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: ما به مردم این اطمینان را خواهیم داد که دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته است و همانند گذشته با کسانی که مرتکب جرمی شوند فارغ از هر پست، مقام و جایگاه، برخورد خواهد کرد.
این مقام قضایی استان بیان داشت: دستگاه ها و مراجع نظارتی درون سازمان ها باید نظارت خود را در این گونه موارد تشدید کنند تا شاهد این گونه تخلفات از سوی برخی مدیران نباشیم.
وی گفت: دستگاه قضا آماده دریافت گزارش های مردمی در این زمینه است و مردم می توانند در صورت مشاهده تخلفات از سوی سازمان ها موارد را به مراجع قضایی و نظارتی اطلاع دهند.
قاسمی افزود: کلیه اخبار مربوط به روند رسیدگی به این پرونده ها در زمان مناسب توسط روابط عمومی دادگستری قزوین به اطلاع مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

جالب بود مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی