باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس اوقاف بوئین زهرا : آرامش بهاری خدمت رسانی بی منت به زائران بهاری امامزادگان



مجید نانکلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا از برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

 مجید نانکلی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگا رما ضمن تبریک نوروز و با اعلام اینکه در ابتداء هر سال و در ایام نوروز از سوی اداره اوقاف و امور خیریه طرح نوروزی آرامش بهاری اجراء می گردد اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروز در کشور و مسافرت هموطنان به‌ منظور گردشگری و تفریح در سراسر ایران اسلامی، امامزادگان سطح کشور می‌توانند به‌ عنوان مقصد گردشگری مذهبی برای مسافران نوروزی محسوب می شود که استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا مستثنی از این قائده نیست .
وی افزود: مهم‌ترین هدف طرح، استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم است که این اماکن به اولویت اصلی مردم در ایام خاص سال تبدیل شوند و با توجه به اینکه شهرستان بوئین زهرا در مسیر تردد مسافران نوروزی قرار دارد  می‌تواند ظرفیت بزرگی برای اجرای طرح آرامش بهاری باشد.





رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بوئین زهرا تصریح کرد: به همین منظور طرح آرامش بهاری امسال از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۸ در امامزادگان و بقاع متبرکه ای  که شرایط مناسبی برای اجرای طرح دارند اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: در این طرح برنامه‌هایی همچون پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، دفتر مشاوره، غرفه عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی برای کودکان، غرفه نقاشی کودکان و توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزار می‌شود.
نانکلی خاطرنشان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت، اجرای مراسم ویژه تحویل سال به همراه قرائت قرآن در امامزادگان، اقامه نماز جماعت، ایستگاه سلامت و بزرگداشت روز ۱۲ فروردین و برپایی روز طبیعت ازجمله برنامه‌های شاخص دیگر در طرح آرامش بهاری  مجری طرح است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی