باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تحقق شعار سال نیازمند برنامه ریزی است

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تحقق شعار سال را نیازمند برنامه ریزی دانست و گفت: برنامه ریزی موجب می شود برای اقشار مختلف تقسیم کار شده و هرشخص ، نهاد و دستگاهی وظیفه خود را بداند.

روح الله بابایی صالح  افزود: اگر تمام آحاد ملت در کنار یکدیگر قرار گیرند و با استفاده از ظرفیت ها اقدام کنند، به راحتی می توان تنگناهای موجود بر اثر وجود فشارهای بین المللی و تحریم های آمریکا را خنثی کرد.
وی یادآور شد: شعار سال باید به عنوان یک فرمان حکومتی در جامعه شناخته شود تا مسئولان و نمایندگان مردم در راستای تحقق آن گام بردارند.
وی با بیان اینکه همه قوا باید در راستای حمایت از نخبگان اقتصادی گام بردارند، اظهار داشت: تسهیل امور برای مردم و متقاضیان کسب و کار، رفع موانع تولید، ایجاد مشوق های اقتصادی و کوتاه شدن مسیر مجوزها می تواند شرایط را برای فعالان و نخبگان اقتصادی فراهم آورد.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تحریم ها گرچه موانعی را پیش روی صنعت کشور ایجاد کرده اما هیچ قدرتی قادر نیست حوزه تولیدات کشاورزی را تحریم کند و حمایت ما از این بخش باید بیشتر شود.
وی اضافه کرد: در همه جوامع الویت اقتصادی ابتدا با کشاورزی است و سپس باید به سمت صنعت روی آورد و اگر حمایت های ما در حوزه کشاورزی افزایش یابد، به طور قطع به افزایش توان اقتصادی در کشور منجر خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نگاه ما به اقتصاد نباید معطوف به چند کارخانه دار و سرمایه دار اقتصادی باشد و باید بتوانیم هر آن کسی که در زمینه تولید مستعد است را پای کار بیاوریم.
بابایی صالح افزود: بویین زهرا به عنوان یک قطب کشاورزی در استان شناخته می شود و لازم است که ما نگاه ویژه ای به بهره برداران و تولید کنندگان این قشر داشته باشیم.
رهبر معظم انقلاب سال 98 را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی