باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


شهردار بوئین زهرا گفت : کلیه مسیر های احتمالی ورود سیلاب به داخل شهر با ایجاد سیل بند های خاکی تقویت شد  که با اجرای این پروژه  از ورود  سیلاب رودخانه های فصلی منطقه به داخل شهر بوئین زهرا جلوگیری شد.

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگارما  با اشاره به شدت بارندگی روز های اخیر بخصوص در 12 فروردین در شهر بوئین زهرا اظهارداشت : با توجه به برگزاری جلسات مستمر مدیریت بحران استان و تاکید استاندار محترم و معاونت عمرانی استانداری در خصوص آمادگی کامل شهرداری ها جهت مدیریت سیلاب های احتمالی مجموعه مدیریت و کارکنان و پرسنل شهرداری بوئین زهرا به صورت 24 ساعته در آمادگی صدرصد قرارداشتند.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات و تجربه های سال های اخیر در بارندگی روز های اخیر که از شدت بالایی نیز برخودار بود شهروندان بوئین زهرا نسبت به گذشته کمترین مشکل را متحمل شدند.

شهردار بوئین زهرا یادآور شد : از روزهای گذشته با تشکیل جلسات مدیریت بحران در شهرداری کلیه تمهیدات و پیش بینی های لازم و ضروری برای مدیریت بهتر بارندگی چند روز گذشته انجام گرفته  است.

 وی با ذکر اینکه پروژه سامان دهی آبهای سطحی شهر بوئین زهرا یکی از پروژه های زیربنایی و ماندگار شهرداری بوئین زهرا بوده است گفت : خوشبختانه اهمیت این پروژه در بارندگی روز های اخیر بیشتر نمایان شد چرا که بخش زیادی از آبهای سطحی شهر از طریق کانال حفر شده در این پروژه به بیرون شهر هدایت شد.

غیاثوند خاطرنشان کرد : کلیه مسیر های احتمالی ورود سیلاب به داخل شهر بوئین زهرا با ایجاد سیل بند های خاکی تقویت شد که با اجرای این پروژه  از ورود  سیلاب رودخانه های فصلی منطقه به داخل شهر بوئین زهرا جلوگیری شد.

شهردار بوئین زهرا بیا ن داشت : نیروهای خدوم و دلسوز شهرداری در شب گذشته تا پاسی از شب با ایثار و تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر توانستند تمام آبهای سطحی شهر را با موفقیت به بیرون شهر هدایت کنند که بنده صمیمانه از تلاش این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر رادارم.

این مقام مسئول یادآور شد : ماشین آلات سنگین شهرداری بوئین زهرا همراه سایر دستگاههای امدادی و خدمات رسان در اجرای پروژه سیل بند در ورودی روستا های حسین آبادو خونان حضور فعال و موثر داشتند.

غیاثوند سپس همراهی شهروندان بوئین زهرا در روز های گذشته با شهرداری را بسیار مهم و اثر گذار دانست و گفت : بنده از مشارکت فعالانه و موثر شهروندان و همچنین حمایت و همراهی اعضای دلسوزشورای اسلامی  شهر نیز سپاسگزار هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی