باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به تکمیل ظرفیت سدهای بالاخانلو و رودک ، سیلاب در حال  هدایت به سمت دریاچه قم است.
مصطفی  آقاعلی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بوئین زهرا در حاشیه عملیات تثبیت بند مسیل منشعب شده از رودخانه حاجی عرب در شهر سگزآباد در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با بیان اینکه در حال حاضر رودخانه حاجی عرب با ظرفیت نسبتا بالا در حال جریان است است اظهار کرد : از ظهر 13 فروردین  با استفاده  از ماشین آلات سنگین عملیات تثبیت بند مسیل منشعب شده از رودخانه حاجی عرب در شهر سگزاباد در حال انجام است.
وی افزود : این عملیات تا به امروز  بدون وقفه و با حضور آقای مهدی خانی مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان در حال انجام است.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد :با توجه به تکمیل ظرفیت سدهای بالاخانلو و رودک ، سیلاب در حال  هدایت به سمت دریاچه قم است.

آقا علی بیان داشت : با تلاش نیرو های امدادی و خدماتی و نیرو های پر تلاش و دلسوز راهداری شهرستان تلاش داریم که مسیر سیلاب را به سمتی هدایت کنیم که سیلاب به روستا های پائین دست از جمله قشلاق امین اباد ، حسین آباد، صدر آباد و خان آباد اسیب وارد نکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی