باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

تروریست خواندن سپاه، نقطه شکست امریکاست/ قطعا مجلس درمقابل این اقدام ننگین کوتاه نمی‌آید.



رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: اعلام سپاه پاسداران به عنوان تروریست از طرف امریکا نشانگر ضعف و ناتوانی و شکست رسمی آن‌ها است و مجلس در برابر این اقدام کوتاه نخواهد آمد.

روح الله بابایی صالح درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط ترامپ اظهار کرد: سپاه ضامن حفاظت نظام، انقلاب، مظلومین و مسلمانان است و امریکا تاب و توان خدمات این نیروی مردم نهاد را که همیشه کنار مردم بوده و خدمت رسانی می‌کند را ندارد.

 وی ادامه داد: امریکا مصداق عبارت "کافر همه را به کیش خود پندارد" است، درواقع خود ارتش و نظامیان امریکا تروریست، فتنه گر، کودک کش و ظالم هستند و نمی‌توانند شکست نقشه‌ها و قدرت خود را ببینند.

 نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس ابراز کرد: تمام تکنیک‌ها و برنامه‌هایی که امریکا طی سالیان برای پیاده کردن در خاورمیانه داشت توسط سپاه نقش برآب و بی‌نتیجه شد، از این رو نمی‌توانند وجود این نیروی مردمی را تحمل کنند.

 وی افزود: سپاه تاکنون نه حمله کرده و نه حمله می‌کند و همانگونه که از عنوان "سپاه پاسداران" مشخص است و صرفا به عنوان نیروی مدافع، وظیفه پاسداری از انقلاب را به عهده دارد.

 این مسئول عنوان کرد: سپاه به عنوان نیروی مسلمان، در هر نقطه از دنیا مظلومی را ببیند به او کمک می‌کند و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری بوده و از دستورات ایشان اطاعت می‌کنند.

 امریکا در ایران، منطقه و خاورمیانه شکست خورده است



وی تاکید کرد: امریکا دشمن دیرینه ما بوده و خواهد بود و شکی نیست که تصمیم گیران و تصمیم سازان در کنگره و دولت امریکا با سپاه، نظام و اصل دین ما مشکل دارند و کوتاه نمی‌آیند.

 رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اذعان کرد: تروریسم اعلام کردن سپاه پاسداران توسط امریکا نشانگر ضعف و ناتوانی در قبال نهاد مردمی و برخواسته از مردم سپاه است، درواقع این اقدام به معنای شکست قطعی و رسمی امریکا در دنیاست.

 

وی ادامه داد: امریکا در ایران، منطقه و خاورمیانه شکست خورده است و پس از این نیز در اقصی نقاط دنیا در مقابل سپاه با فرماندهی رهبری زیرک که سال‌ها برنامه ریزی و طراحی‌ دشمن را با یک سخنرانی بی نتیجه می‌کند، زانو خواهد زد.

 بابایی صالح بیان کرد: قطعا مجلس درمقابل این اقدام امریکا کوتاه نمی‌آید، پیش از این نیز مصوبه‌هایی در رابطه با امریکا داشتیم و اقدام متقابل خواهیم داشت.

 وی گفت: درمواردی رهبری نیز از مجلس انتقادهای بجایی داشتند، اکنون باید بیش از پیش طرح و لوایحی را تصویب کنیم تا تمام هستی و وجود امریکا بلرزد و از کشور ما بترسد، درواقع نباید امریکا در هیچ نقطه‌ای از دنیا حساس آرامش کند و اقدامات ظالمانه خود را ادامه دهد.

صبح قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی