باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


تقوی رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا خبرداد:

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرسان بوئین زهرا




رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا گفت: به زودی ستاد اقتصاد مقاومتی در قالب کمیسیون شهرستانی متشکل از مدیران دستگاه قضایی و اجرایی مرتبط و مدیر شهرکهای صنعتی در حوزه صنعت و تولید درشهرستان بوئین زهرا تشکیل خواهد شد.

عمران تقوی همت آبادی رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید اظهار کرد:مقام معظم رهبری با درایت ، هوشمندی و آینده نگری که به تمام امور کشوردارد، هرسال را با عنوانی نامگذاری می کنند.  

وی افزود : رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر با توجه به اهمیت و حساسیت حوزه اقتصادو معیشت مردم ، بخش تولید و اقتصاد را بیشتر مورد توجه قرارداده اند.

رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: مقام معظم رهبری در راستای توجه به حوزه تولید و اقتصاد سال جدید را با توجه به تشدید تحریم های ظالمانه دولت آمریکا  ((رونق تولید)) نامگذاری فرموده اند.

وی تاکید کرد: با رونق تولید علاوه بر اینکه توطئه ها و تحریم های دشمنان در حوزه اقتصاد اثربخشی و اهمیت خود را از دست می دهد ، بلکه تحریم ها تبدیل به فرصت شکوفایی ظرفیت های کشورمی گردد.

تقوی بیان داشت : بدون تردید نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ((رونق تولید)) مسئولیت همگان را در تمامی ارکان نظام و حتی مردم مشخص کرده است؛  لذا همه براساس وظیفه شرعی ، قانونی و ملی وظیفه داریم در هر سطح و جایگاهی که قرارداریم؛درجهت تحقق اهداف نامگذاری سالجاری گام های عملی برداریم.

رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا با یادآوری تاکیدات آیت اله رئیسی رئیس قوه قضائیه در خصوص همکاری و تعامل دستگاه قضاء باسایر قواء بخصوص دولت در جهت رفع موانع تولید وتحقق منویات مقام معظم رهبری گفت : در همین راستا حجت الاسلام قدرتی رئیس دادگستری استان قزوین خواستارتشکیل و فعال شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی  در قالب کمیسیون شهرستانی جهت رفع موانع تولید در شهرستان های استان شده است.

این مقام قضائی با اشاره به همدلی ، هم افزایی و همراهی خوب و مناسب مدیریت  شهرستان بوئین زهرا در تمامی بخش ها در جهت رفع موانع تولید و ایجاد رونق تولید گفت : انشااله به زودی ستاد های اقتصاد مقاومتی شهرستان در غالب کمیسیون رفع موانع تولید در شهرستان بوئین زهرا متشکل از مدیران دستگاه قضایی و اجرایی مرتبط و مدیر شهرکهای صنعتی در حوزه صنعت و تولید تشکیل خواهد شد.

 

وی افزود : با توجه به انگیزه و اهتمامی که در مدیریت شهرستان وجود دارد؛  پیش بینی می کنم که شهرستان بوئین زهرا  اولین شهرستان استان قزوین خواهد بود که کمیسیون رفع موانع تولید را  تشکیل و فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

تقوی با اعلام اینکه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در دادگستری شهرستان بوئین زهرا تشکیل خواهد شد خاطرنشان کرد : در این جلسات به طور دقیق و به صورت موردی موانع و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان که دچار تعطیلی و یا مشکل شده اند با حضور مدیران مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهدگرفت.

رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا افزود : اگر امکان رفع مشکلات و موانع تولید واحد های تولیدی و صنعتی در شهرستان فراهم باشد با توجه به هماهنگی و هم افزایی مدیران تصمیمات مناسب و مقتضی جهت رفع مشکل اتخاذ خواهد شد و اگر رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی نیازمند تصمیم گیری درسطح مدیریت استان باشد موضوع پس از جمه بندی لازم به ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای تصمیم گیری نهایی ارجاع داده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی