باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


روح‌الله احمدزاده کرمانی یارغار مشایی در استان قزوین مسئولیت می گیرد!!!!




یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار ما از رایزنی برخی از مدیران حوزه مدیریت شهری در استان قزوین با روح‌الله احمدزاده کرمانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دولت احمدی نژاد و استاندار اسبق فارس در دولت احمدی نژاد برای حضور دریکی از پست های حوزه مدیریت شهری دراستان قزوین خبرداد.

این منبع آگاه اظهار داشت : گویا توافقات اولیه با روح‌الله احمدزاده کرمانی  برای حضور در یکی از پست های مهم حوزه مدیریت شهری در استان قزوین صورت گرفته است؛  اما با توجه به نزدیکی این چهره دولت احمدی نژاد به مشایی ، نزدیکان و مشاوران احمد زاده درخواست کرده اند که فعلا موضوع حضور احمدزاده درمدیریت  استان قزوین چراغ خاموش ومحرمانه پیگیری گردد و پس از نهایی شدن توافقات موضوع به صورت علنی در سطح استان قزوین مطرح شود.

حال این سئوال مطرح است که آیا مدیریت ارشد استان و سایر دستگا های نظارتی با حضور روح‌الله احمدزاده کرمانی در استان قزوین به عنوان یکی از مدیران حوزه مدیریت شهری موافقتخواهند کرد یا خیر؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی