باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


صالحی سرپرست شهرداری خاکعلی:

شهرخاکعلی در ابعاد مختلف دارای مشکلات زیادی است.






سرپرست شهرداری خاکعلی گفت : تمام ظرفیت و توان خود را در تحقق برنامه های  کوتاه مدت برای ادامه و بهبود خدمات رسانی به شهروندان خاکعلی به کار خواهم بست.

علی رضا صالحی سرپرست شهرداری خاکعلی در گفتگو با ولی اله حسین زاده  ضمن تبریک نهم اردیبهشت سالروز استقرار نهاد مقدس شورا بخصوص به اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی و با اعلام اینکه شهر خاکعلی مرکز بخش بشاریات شهرستان آبیک است اظهار کرد : شهر خاکعلی بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 دارای  3500 نفر جمعیت بوده ، که در حال حاضر جمعیت شهر خاکعلی نسبت به سال سال 95 رشد داشته است .

وی بخش بشاریات را دارای 32 روستا اعلام کرد و ادامه داد: به لحاظ اینکه شهر خاکعلی به عنوان مرکز بخش بشاریات محسوب می گردد ؛ عملا شهرداری خاکعلی با توجه به اینکه ادارات بخش در شهر خاکعلی مستقر هستند حداقل به شش هزار نفرجمعیت  خدمات ارایه می دهد؛  بنابراین نباید در تخصیص اعتبارات به شهر خاکعلی بخصوص ارزش افزوده صرفا جمعیت ثابت شهر ملاک قراربگیرد.

صالحی سپس مردم خاکعلی را مردمی مومن ، پر تلاش ، انقلابی و مهمان نواز توصیف کرد و افزود : مردم خاکعلی در عرصه های مختلف انقلاب نقش پررنگی داشته اند که تقدیم چندین شهید ، جانباز ، آزاده و ایثارگر سند پر افتخار مردم خاکعلی در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


سرپرست شهرداری خاکعلی سپس شهروندان این شهر را شایسته خدمات بیشتر دانست و خاطرنشان کرد : علی رغم اینکه در تمامی ادوار مختلف و از سوی مسئولان خدمات و فعالیت های خوبی در حد توان و شرایط زمان انجام شده که شایسته تقدیر است ؛ اما واقعیت این است که در حال حاضر شهرخاکعلی در ابعاد مختلف دارای مشکلات زیادی است.

وی در خصوص اولویت خود در دوره سرپرستی شهرداری خاکعلی تصریح کرد : در حال حاضر شرایط شهرداری خاکعلی در وضعیت مناسب قرارندارد لذا تمام تلاش بنده و همکارانم مدیریت شرایط فعلی و عبور از این مرحله ی سخت است.

صالحی با یادآوری اینکه شهرداری خاکعلی نسبت به برخی پیمانکاران ،پرسنل ، کارکنان و ... تعهدات مالی زیادی دارد گفت : یکی اولویت های بنده پرداخت و کاهش مطالبات پرسنل ، کارکنان و پیمانکاران است؛  چرا که بنده اعتقاد دارم با رفع دغه دغه و نگرانی پرسنل و کارکنان و کسب اعتماد می توان از ظرفیت این عزیزان  برای حل سایرمشکلات استفاده کرد.

وی تاکید کرد :  زمانی که یک نیروی خدمات شهری چند ماه حقوق خود را دریافت نکرده است  چگونه می توان از این قشر نجیب، زحمتکش و پر تلاش انتظار تلاش مضاعف داشت؟

این مقام مسئول گفت : البته با توجه به اینکه شهرداری در هر شرایط موظف به خدمات رسانی به شهروندان است تلاش می کنیم که به هیچ عنوان در روند خدمات رسانی به شهروندان خللی ایجاد نشود.

سرپرست شهرداری خاکعلی بیان داشت : بدون تردید بخشی از خدمات به شهروندان تعطیل ناپذیر است ؛ لذا تمام ظرفیت و توان خود را در تحقق برنامه های  کوتاه مدت برای ادامه و بهبود خدمات رسانی به شهروندان به کار خواهم بست.

صالحی تاکید کرد : خوشبختانه همدلی و همراهی و هم افزایی بسیار خوبی بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری وجود دارد لذا امیدواریم با پیگیری های این عزیزان و مساعدت ، همراهی و ادامه حمایت مسئولان استان ، شهرستان آبیک و بخش بشاریات بتوانیم بخشی از مشکلات شهرداری خاکعلی را رفع کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی