باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


اقبالی دادستان شهرستان بوئین زهرا خبر داد:

رها سازی بستر و حریم رودخانه ها از تصرف متصرفین



سعید اقبالی دادستان شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده با اشاره به شدت بارندگی های فروردین ماه سالجاری گفت: بدون تردید بارندگی های اخیر رحمت و عنایت  خداوند به مردم و کشور ما بوده است.

 وی افزود : یکی از مهم ترین مشکل ما دست اندازی و تصرف بستر و حریم رودخانه ها از سوی شخصیت های حقیقی و حقوقی است چراکه همین دست اندازی ها موجب جاری شدن سیل و طغیا ن رودخانه ها شده است.

اقبالی تاکید کرد : متاسفانه در شهرستان بوئین زهرا نیز شاهد دست اندازی به بستر و حریم رودخانه های فصلی در بخش های مختلف هستیم.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و آیت اله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه با متخلفین به حریم و بستر رودخانه ها برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی تاکید کرد :  بستر و حریم رودخانه ها رها سازی می گردد.

دادستان شهرستان بوئین زهرا رفع موانع و تصرفات بستر و حریم رودخانه ها ی شهرستان را از برنامه های خود دانست و گفت : به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه ها هشدار می دهم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند درغیر اینصورت با استفاده از اختیارات قانونی با متخلفان به شدت برخودرد خواهد شد.

این مقام مسئول دستگاه قضاء یادآور شد : اگر حریم و بستر رودخانه ها رها سازی شود و در مسیر طبیعی رودخانه موانعی وجود نداشته باشد بارندگی ها خسارت کمتری را موجب خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی