باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

توضیح معاون فرماندار بویین زهرا درباره خبر حمله به خودروی افتخاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بویین زهرا در خصوص خبر حمله به خودروی علیرضا افتخاری توضحیاتی ارائه کرد و گفت: بر اساس گزارش پلیس ، حمله و آسیب به خودروی این خواننده کشور در جاده ساوه-بویین زهرا صحت ندارد.

مصطفی آقاعلی افزود:بنا بر اخبار واصله از نیروی انتظامی در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در جاده بویین زهرا به ساوه یک دستگاه خودوری تویوتای کمرای به رانندگی خواننده معروف کشور علیرضا افتخاری از یک خودروی سواری ریو به رانندگی حسن افشار از سمت راست اقدام به سبقت گرفتن می کند که این امر موجب اعتراض راننده ریو به سبک رانندگی صاحب خودروی کمره ای می شود.
وی اضافه کرد:بعد از طی سه کیلومتر مسیر در سه راهی آراسنج، راننده تویوتای کمره ای با خودروی خود جلوی خودروی ریو پیچیده و درگیری لفظی بین دو راننده شکل می گیرد که بعد از تجمع مردم و تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس با حضور نیروی انتظامی مشاجره لفظی دو طرف خاتمه می پذیرد.
آقاعلی گفت: در این مشاجره هیچ گونه صدمه به خودروی دوطرف و راننده ها وارد نمی شود و اهالی تجمع کننده نیز به محض شناخت این خواننده محبوب با احترام با وی برخورد می کنند.
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی