باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور اقبالی دادستان شهرستان بوئین زهرا صورت گرفت:

ادامه برخورد قاطع با برداشت های غیر مجازسفره های آب زیر زمینی در شهرستان بوئین زهرا



                              

به گزارش ولی اله حسین زاده  در ادامه برخورد قاطع  و بدون اغماض با برداشت های غیر مجاز از سفره آب های زیرزمینی صبح امروز با پیگیری ، دستور و حضور سعید اقبالی دادستان شهرستان بوئین زهرا و رئیس اداره امور آب شهرستا ن و کارشناسان یک فقره چاه  دامداری که در یکی از روستا های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا که آب دامداری را در امور کشاورزی مورد استفاده قرارداده بود و فاقد کنتور هوشمند نیز بوده است؛   پلمب گردید و پرونده تخلف این واحد دامداری در مجموعه دادگستری شهرستان بوئین زهرا برای سیر مراحل قانونی تشکیل گردید.

سعید اقبالی دادستان شهرستان بوئین‌زهرا درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بحران کم آبی در شهرستان بوئین زهرا گفت : مجموعه دادگستری شهرستان بوئین زهرا بر اساس تاکیدات حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای قدرتی ریاست محترم کل دادگستری استان و جناب آقای قاسمی دادستان محترم مرکز استان و تصمیمات مسئولان استان و شهرستان برخورد قاطع با متخلفان برداشت سفره های آب  زیرزمینی را در دستور کار قراردارد.

وی افزود : بخشی از اطلاعات استفاده غیر مجاز از سفرهای  آب های زیرزمینی و یااستفاده غیر قانونی از سهمیه آب دامداری در امور کشاورزی در اختیار ما قراردارد که برخورد قاطع و قضایی با این سودجویان صورت خواهد گرفت.

اقبالی تاکید کرد : از تمامی افرادی که  نسبت به استفاده سهمیه آب دامداری در امور کشاورزی اقدام کرده اند ؛ هشدار می دهم که در اسرع وقت نسبت به جمع آوری تجهیزات و ملزومات چاه خود اقدام نمایند در غیر اینصورت ضمن پلمپ چاه های آب دامداری های متخلف ،  پرونده قضایی برای این افراد تشکیل خواهد شد.

دادستان شهرستان بوئین زهرا یادآورشد : چاه های مجازی که فاقد کنتور هوشمند باشند، نیز پلمب خواهند شد.

یادآور می شود که این دومین مورد پلمپ چاه های متخلف در زمینه برداشت غیرمجاز و مازاد  از سفره های آب های زیرزمینی است که با حضور اقبالی  دادستان شهرستان بوئین زهرا پلمب گردیده است.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی