باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا :

حوزه فرهنگ و هنر شهرستان نیازمند حمایت جدی و واقعی مسئولان است.




رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در صورت  تخصیص اعتبارات وحمایت مسئولان کمیت و کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان بوئین زهرا در بخش های مختلف بهتر خواهد شد.

علی نجفی شهرستانکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی االه حسین زاده با یادآوری اینکه در سال 97 علی رغم تمامی مشکلات و کمبودها و بعضا کم مهری اقدامات و فعالیت های قابل قبولی در حوزه هنری و فرهنگی شهرستان بوئین زهرا اجراء شده است اظهار کرد : برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری برای سال 98 پیش بینی و تدودین گردیده است که انشااله  بر اساس زمان بندی تعیین شده به مرحله اجراء درخواهد آمد.

نجفی افزود: همزمان با گرامیداشت هفته معلم در تاریخ 13/02/98 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا کنسرت موسیقی سنتی اجراء شد.

وی ادامه داد: در 14 و 15 اردیبهشت برنامه نمایش شاد و موزیکال با موضوع "خروس زری، پیرهن پری" در 8 سانس صبح و بعد از ظهربا استقبال گسترده مردم بخصوص کودکان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 5 شب محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد شهرستان با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می گردد.

نجفی افزود : نمایش کمدی آزاد سراسر شاد و خنده به مناسبت ماه مبارک رمضان با موضوع "منو اقبال یهویی" در تاریخ 17/02/98 لغایت 21/02/98 به مدت 5 شب در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد به روی صحنه خواهد رفت.

این مقام مسئول تصریح ساخت: اجرای موسیقی هنرجویی و کنسرت اساتید مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تیرماه سالجاری برگزار می شود.



برگزاری نمایشگاههای خوشنویسی، تجسمی، ورک شاپ های طراحی ،کتابت خوشنویسی، تجلیل از مقام شامخ استاد درویش علی بهروان شاعر آذری زبان بوئین زهرا در شهریور ماه همزمان با سالروز گرامیداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی بخشی دیگری از برنامه پیش بینی شده برای سالجاری است که نجفی با اعلام آنها تاکید کرد : مهمترین برنامه شاخص فرهنگی و هنری سال 98 برگزاری دوسالانه عکس استانی نینوا است که در دوبخش عکس عاشورایی و عکس هایی از شهرستان بوئین زهرا خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به عشق ، علاقه ، پشتکار و جدیت  اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بوئین زهرا افزود : در صورت  تخصیص اعتبارات وحمایت مسئولان کمیت و کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان بوئین زهرا در بخش های مختلف بهتر خواهد شد.

نجفی در پایان گفت : حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بوئین زهرا نیازمند حمایت جدی و واقعی مسئولان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی