باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا استعفا داد




بنا بر اطلاعات خبرنگار ما محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پررش شهرستان بوئین زهرا پس از چهار سال تلاش صادقانه ، موفق و تحول آفرین در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا بنا بر دلائل شخصی استعفای خود را تقدیم خیراله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین کرده است.

 بر اساس آخرین اطلاعات خبرنگار ما رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با توجه به اصرار قهرمانی با استعفای وی موافقت کرده است.

همچنین در حال حاضر اسامی چند گزینه برای سرپرستی آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا مطرح هستند که و بر اساس شنیده های خبرنگار ما روز یکشنه گزینه های مطرح با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان برنامه های خود را برای هدایت آموزش و پرورش شهرستان به مدیر کل ارایه کرده اند

 شنیده شده  تا اوخر هفته جاری مدیر کل آموزش و پرورش استان از بین گزینه های مطرح شده سکان هدایت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا را برعهده یکی از گزینه های مطرح شده که عموما از معاونین آموزش و پرورش شهرستان و نیرو های بومی منطقه هستند خواهد سپرد.

 متن پیام خداحافظی و طلب حلالیت قهرمانی مدیر آموزش و پرورش  شهرستان بویین زهرا  به شرح ذیل است

 به نام خداوند لوح و قلم

فرهنگیان شریف و همکاران گرانقدرم

سلام علیکم

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان

توفیقِ خدمت در آموزش و پرورش به عنوان موثرترین نهاد اجرایی درمسیر تعالی جامعه به سوی خوبی ها ، یک افتخار و میدان آزمایش  الهیست . این مسئولیت سنگین ، فرصتی بی نظیر برای خدمت به شریف ترین و پاک ترین قشر جامعه است ؛ معلمان مهربانی که بدون ادعا در دور دست ترین نقاط روستایی ، نغمه خوش تعلیم و تربیت را با قلمی از محبت در قلب پاک دانش آموزان ترسیم می نمایند.

 

اینجانب بر خود فرض می دانم از لطف و محبت بیکران شما همکاران بزرگوارم در مدارس و اداره آموزش و پرورش به ویژه معاونین تلاشگرم سپاسگزاری نمایم که با تلاشی خاضعانه زمینه های درخشش آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا در عرصه های استانی و کشوری را فراهم نمودید ، درود خدا بر شما که با همدلی و همکاری خالصانه ، چراغ راه و راهنمای بنده در مسیر خدمت به نوگلان و آینده سازان میهن عزیزمان بودید.

 

از دانش آموزان عزیزم که کوشش و استعدادشان با آینده ی این سرزمین گره خورده است  ، از خانواده های ارزشمندشان که بازوان پر توان تعلیم و تربیت بودند ، از خیرین ارجمند مدرسه ساز که با سخاوت بی مانندشان آگاهی و روشنایی را هدیه می نمایند ، از پیشکسوتان بزرگوار که دیدار تک تک این دلسوختگان عرصه معلمی بهترین خاطره این دوران برای بنده بود ، از معلم یاران زحمتکش که بی نام و نشان عرصه های تعلیم و تربیت را زینت می بخشیدند و صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق همگان را از پیشگاه خداوند دانایی آرزومندم.

این مسئولیت خطیر را در سال 94 با تاکید بر عقلانیت و کارشبانه روزی برای بازگرداندن هویت و شخصیت آموزش و پرورش و ارتقا جایگاه آن در شهرستان در فضای توام با آرامش آغاز نمودم ، فضای عقلانی که در سایه ی آن می توان به برنامه ریزی ، پیشرفت و ارتقا شاخص های کمی و کیفی اندیشید. با وجود شرایط سخت اقتصادی ، خوشبختانه با همدلی و تلاش مضاعف از سوی کارشناسان کاردان ، مدیران ساعی و معلمان دلسوز  موجب رقم خوردن یک دوره درخشان و کسب رتبه های بی نظیر از جمله کسب رتبه اول در جذب نوآموزان پیش دبستانی ، رتبه اول در زمینه جذب سوادآموزان ، رتبه اول مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری ، رتبه اول در جذب خیرین مدرسه ساز ، رتبه اول در ارزیابی های شورای آموزش و پرورش ، رتبه اول ارتقا میانگین نمرات و مسائل آموزشی که با مُهر تایید جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب آموزش و پرورش بویین زهرا به عنوان آموزش و پرورش برتر و خلاق در سطح کشور همراه شد.

اینک با یقین به این امر که تمام تلاش خود را در مسیر شکوفایی و انجام وظایف صرف نمودم و با اعتقاد به وجود نیروهای توانمند در جای جای شهرستان بویین زهرا برای ادامه این راه ، حضور موثر در عرصه ای نو و میدان خدمتی دیگر را صلاحدید خویش و این مجموعه ارزشمند می دانم . اما در هر جایگاهی پیگیر این آرمان مهم خود و مطالبه به حق همکاران عزیزم خواهم بود که تمام حاکمیت باید برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش به ویژه در حوزه های اقتصادی و معیشتی برنامه ریزی و اقدام عملی نمایند.

لذا بر حسب وظیفه و از سر ادب و اخلاص از همکاری‌ها و محبت های خالصانه شما بزرگواران ، مسئولان خدوم ، پیشکسوتان معزز ، خانواده‌های عزیز شهدا ، اصحاب محترم رسانه و به ویژه دعای خیر پدر و مادرم و شکیبایی خانواده ام که همراه من در این مسیر سخت بودند ، سپاسگزاری و طلب حلالیت نمایم و آرزومندم دعای خیر خود را را بدرقه راه بنده در پایان این مسئولیت نمایید. 

محمدحسن قهرمانی

همکار کوچک و دوستدار همیشگی شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی