باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بیگدلی سخنگویی  شورای اسلامی شهر اقبالیه:

اعضای شورای اسلامی بر ادامه حضور اکبرپور شهردار فعلی تاکید دارند.




علی بیگدلی سخنگویی شورای اسلامی شهر اقبالیه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برخی شایعات و گمانه زنی ها در فضای مجازی در خصوص جابجایی شهردار اقبالیه اظهار کرد: شایعه جابجایی مهندس اکبرپور شهردارفعلی اقبالیه که مدیر توانمند و موفق هست به هیچ عنوان واقعیت ندارد و خبر جابجایی شهردار اقبالیه که در فضای مجازی انتشار یافته است قویا تکذیب می گردد.

وی افزود : بحت جابجایی اکبرپور شهردار فعلی و صحبت با گزینه های احتمالی در صحن شورای اسلامی شهر اقبالیه صحت ندارد.

بیگدلی گفت : اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه با تمام توان و ظرفیت از مهندس اکبرپور شهردارفعلی شهر که در حال حاضر پروژه ها و طرح های زیادی را در حوزه های مختلف در دست اجراء دارد حمایت و پشتیبانی می کنند.

  سخنگویی  شورای اسلامی شهر اقبالیه با یادآوری اینکه در تمامی مجموعه ها از جمله نهاد پارلمان شهری اختلاف سلیقه وجود دارد خاطرنشان کرد : امکان دارد هر یک از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اقبالیه در خصوص مدیریت شهری و طرح های در دست اجراء مباحت و نکته نظراتی و حتی اخلاف نظراتی  داشته باشند اما در خصوص حمایت و فعالیت مهندس اکبرپورشهردار فعلی  اتفاق نظر وجود دارد.

بیگدلی با اعلام اینکه در شرایط سخت فعلی اقتصادی و اعتبارات مدیریت شهری نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر است گفت : از تمامی دلسوزان  و عزیزانی که در فضای مجازی فعالیت دارند درخواست داریم که ظرفیت و توان خود را در همراهی و حمایت از مدیران شهری در جهت شتاب بخشیدن به توسعه شهر بکارگیرند تا انشااله در فضای همدلی و همبستگی بتوانیم خدمات بیشتر و شایسته تری به شهروندان ولایت مدار و شهید پرور اقبالیه ارایه دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی