باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرهنگ علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

با فراهم شدن زیر ساخت ها قانون منع پارک و تردد کامیون ها در داخل شهر اجراء می شود




فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: رانندگان  خودرو های سنگین از مسیر های جایگزین استفاده کنند و از تردد در مسیر های اصلی و پرترافیک داخل شهر از جمله بلوار امام و خیابان پاسداران جدا خوداری کنند.

سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا  در گفتگو با ولی اله حسین زاده  با اشاره به تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر بوئین زهرا اظهارکرد : با توجه به اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین بخصوص کامیون ها آسیب و خسارت های زیادی را به زیر ساخت های شهری وارد می کند؛  نیاز است که تمامی دستگاه های متولی در این حوزه در فراهم کردن زیر ساخت های لازم جهت اجرای طرح ممنوعیت ورود کامیون ها به داخل شهر نقش فعال تری داشته باشند.

وی افزود : پارک و تردد خودروهای سنگین در داخل شهرعلاوه بر اینکه موجب تخریب زیر ساخت های شهری می شود ، آلودگی صوتی و محیط زیست و تشدید ترافیک را فراهم می کند.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی زمانی اثر بخشی لازم را دارد که بسترهای لازم را برای اجرای آن از سوی تمامی دستگاه های متولی فراهم شده باشد.

وی تاکید کرد : جهت اجرای ممنوعیت تردد و پارک وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر بوئین زهرا ابتداء باید در محدوده شهر بوئین زهرا پارکینگ وسایل نقلیه سنگین با امکانات و دسترسی مناسب و مسیرهای جایگزین  فراهم و تعریف شود و سپس از رانندگان وسایل نقیله درخواست کرد که از پارک و تردد کامیون ها در داخل شهر خودداری کنند.

علیان نژادی با اشاره به درخواست مکرر شهروندان جهت رسیدگی به تردد و پارک های خودروهای سنگین در داخل شهربوئین زهرا خاطرنشان کرد : انشااله این موضوع در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان مورد بحث و بررسی دقیق کارشناسی قرار خواهد گرفت و سپس با نظر گرفتن تمام جوانب تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.  

این مقام انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: پس از اتخاذ تصمیمات لازم و همچنین فراهم شدن زیر ساخت ها پلیس راهور بر اساس ماده 2140 راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال قانون در خصوص ممنوعیت تردد و پارک خودروهای سنگین در داخل شهر اقدام خواهد کرد.




وی افزود : البته تردد برخی از خودروهای سنگین و کامیون های خدمات رسان در بخش های مختلف پس از اخذ مجوز های لازم در ساعات مشخص امکانپذیر خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا یادآور شد : جهت تردد برخی از کامیون های حامل بار نیز باید مسیرهای جایگزین مناسب تعریف شود تا از تردد این کامیون ها به داخل شهر جلوگیری شود.

علیان نژادی تاکید کرد: تا قبل از تصمیم گیری قطعی در شورای ترافیک شهرستان در خصوص تردد کامیون ها درخواست می شود که رانندگان  خودرو های سنگین از مسیر های جایگزین استفاده کنند و از تردد در مسیر های اصلی و پرترافیک داخل شهر از جمله بلوار امام و خیابان پاسداران جدا خوداری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی