باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
فرمانداری آوج به یک ترمینال سیاسی تبدیل شود

 فرماندار آوج با تاکید بر تحزب و شنیدن صدای احزاب در سطح شهرستان گفت: فرمانداری آوج باید به یک ترمینال سیاسی تبدیل شود.

نصرت الله علیرضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آوج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی که با رهبری بنیان گذار انقلاب و پشتیبانی مردم پیروز شد بقای آن نیز در گرو خدمت صادقانه، بدون ریا و تظاهر به مردم است.
وی افزود: باید خدمت به مردم مبتنی بر پاسخگویی و شفافیت باشد و فضایی فراهم آید که مردم بتوانند منتقد و ناظر بر مسئولان باشند و در فضایی توام با امنیت حرف و دردها، دغدغه ها و مسایل خود را بدون لکنت زبان مطرح کند.
علیرضایی با بیان اینکه ایجاد احساس امنیت و آرامش در شهرستان یک اولویت است، افزود: امیدوارم با فراهم سازی این فضا همه افراد بدون سلایق سیاسی، حرف خود را زده و فرمانداری به یک ترمینال سیاسی، امنیتی و اجتماعی نه خیابان یک طرفه تبدیل شود.
وی گفت: سعی می کنم در این دوره، فرمانداری شهرستان یک ساختمان بی رنگ و سفید باشد البته ما مجری سیاست های دولت تدبیر و امید و رییس جمهوری هستیم که مبتنی بر توسعه متوازن، مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت همه سلایق است.
فرماندار آوج اضافه کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که همه افراد صاحب نظر مسایل خود را مطرح کرده و هیج واهمه ای از طرح آنها نداشته باشند.
وی گفت: این شهرستان هم اینک بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز پسوند محرومیت را یدک می کشد که حقیقتاً بسیار رنج آور است و باید برای رفع محرومیت های تلاش کنیم.
علیرضایی افزود: تازمانی که این پسوند روی شهرستان است مدیران شهرستان نباید آرام و قرار داشته باشند و اتاق مدیران شهرستان باید بدون سقف و به وسعت شهرستان باشد.
این مسئول ادامه داد: مدیران پشت میز نشین نمی توانند پاسخگوی مشکلات مردم باشند و ما به مدیران، جسور، ریسگ پذیر، جدی دارای تعامل و خلاق نیاز داریم و از مدیران استانی نیز می خواهیم با شهرستان آوج آشتی کرده و بیشتر به این شهرستان رفت و آمد کنند.
وی اضافه کرد: شهرستان آوج هم اینک حقیقتاً جزیزه ای است که رسانه و فضا و تریبون برای انتشار اخبار، اطلاعات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود ندارد و امیدواریم بتوانیم نمایندگی رسانه ها و حوزه ارتباطات و صدا و سیما را در این شهرستان تقویت کنیم.
علیرضایی با بیان اینکه صنعت، کشاورزی و گردشگری مهمرین اولویت شهرستان آوج است، افزود: علاوه بر پیگیری موضوعات گردشگری و کشاورزی، صنایع تبدیلی و معادن را در شهرستان پیگیری کرده و معادن شهرستان را از خام فروشی خارج کرده و با جذب سرمایه گذاران زمینه رشد و ارتقای شهرستان را فراهم خواهیم آورد.
وی اضافه کرد: توسعه کتابخوانی، توجه به جوانان، توسعه اقتصادی شهرستان، تقویت گردشگری و تکریم خانواده شهدا در اولویت قرار دارند و امیدواریم با کمک همه بتوانیم غبار محرومیت را از چهره آوج بزداییم و شهرستان آوج را به اوج برسانیم.
شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی