باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


شهرداری در یک ماه 6 میلیارد تومان زیان کرد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین قرار بود برج‌های مسکونی را سریع بفروشد ولی یک ماه گذشته و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و در این مدت 6 میلیارد تومان زیان کرده است.

شهرداری در یک ماه 6 میلیارد تومان زیان کرد

 فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود قطعات سرای حاج چروک که ارزش بالایی دارد به صورت کامل بفروش برسد تا بخش قابل توجهی از دیون شهرداری پرداخت شود.

وی اضافه کرد: ولی از سال گذشته تا به امروز، 30 تا 40 قطعه فروخته شده که هر بار مبلغی عاید شهرداری می‌شود که به چشم نمی‌آید و کاری خاصی هم تاکنون انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: همچنین یک ماه گذشته جلسه برگزار شد تا در خصوص برج‌های مسکونی تصمیم گرفته شود و شورا به شهرداری ابلاغ کرد که به تفکیک گزارش قیمت این برج‌ها را بیاورد.

فصیحی‌رامندی ادامه داد: یک ماه گذشته و در این مدت 6 میلیارد تومان شهرداری قزوین به دلیل پرداخت سود، زیان کرده است.

این عضو شورا یادآور شد: تا جایی که خبر دارم مشتری برای برج‌های مسکونی است ولی شهرداری باید کار خود را تسریع دهد تا زودتر این مهم را انجام دهد تا بیشتر متحمل ضرر نشود.

 

برگزاری جلسات کمیسیون‌های شورا با یک نفر

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به جلسات کمیسیون‌های شورا اشاره کرد و گفت: این جلسات باید با 5 عضو تشکیل شود ولی تعداد اعضا به حد نصاب نمی‌رسند و گاها یک نفره برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: یک کمیسیون شورا طی 20 ماه 70 تا 100 جلسه تشکیل داده ولی کمیسیون دیگری 7 تا 8 جلسه برگزار کرده که این تفاوت بسیار است.

فصیحی‌رامندی اضافه کرد: اعضای شورا باید تلاش کنند تا جلسات کمیسیون را پر بار و در زمان مقرر برگزار شود تا مسائل مختلف شهری دقیق بررسی شود.

این عضو شورا با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس دانش‌آموزی باید شئونات اسلامی را رعایت کنند، بیان کرد: در برخی مواقع مشاهده می‌شود که داخل خودروی سروی مدارس، رانندگان موسیقی مبتذل، فحاشی، بدهنی و موارد دیگری انجام می‌دهند که والدین گله‌مند هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: مسؤولان مربوطه باید با رانندگان متخلف برخوردهای لازم را انجام دهند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی