باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خلج طایفه شهردار آبگرم خبرداد:

شهر آبگرم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.




شهردار آبگرم گفت : با تمام مشکلات و کاستی های که وجود دارد تلاش کرده ایم با مدیریت بهینه از منابع و ظرفیت ها روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر آبگرم را فعال نگه داریم.

مهندس جواد خلج طایفه شهردار آبگرم در گفتگو با ولی اله حسین زاده با اعلام اینکه شهر آبگرم از ظرفیت های بسیار خوبی برخودار است اظهار کرد : تمام تلاش و همت بنده و دغه دغه  اعضای شورای اسلامی شهر  شکوفایی ظرفیت های بی نظیر شهر آبگرم است.

وی افزود : علی رغم اینکه شهرداری آبگرم در زمینه اعتبارات و درآمد   در شرایط مناسبی قرارندارد و مطالبات انباشته پیمانکاران اجرای پروژه های جدید را با مشکل مواجه کرده است بنا داریم  با استفاده بهینه و حداکثری از اعتبارات  و امکانات مسیر توسعه شهر را در شرایط مناسب  قراردهیم.

خلج طایفه افزود : با تمام مشکلات و کاستی های که وجود دارد تلاش کرده ایم با مدیریت بهینه از منابع و ظرفیت ها روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر ابگرم را فعال نگه داریم.



شهردار آبگرم خاطرنشان کرد : دغه دغه اصلی بنده ارایه خدمات شایسته به شهروندان آبگرم است  چرا که   مردم مومن ، ولایت مدار و مهمان نواز آبگرم شایسته بهترین و بیشترین خدمات هستند.

این مقام مسئول تصریح ساخت : برای سال 98 پروژه ها و طرح های تحول آفرین و مهمی در بودجه پیش بینی گردیده است که انشااله این پروژه ها بر اساس زمان بندی تعیین شده به مرحله اجراء در خواهد آمد.

خلج طایفه یادآور شد : در سال 98 ادامه پروژه بلوار امام (ره) بسمت شهر آوج بطول 1500 متر اجرا می گردد.

وی ساخت آبشار و تکمیل المان شهدا و تکمیل بوستان الغدیر را از دیگر  پروژه های شاخص  شهرداری آبگرم در سال 98 برشمرد و گفت :  اجرای طرح آشکار سازی ترافیک و اجرای 3 کیلومتر  نصب چراغهای کنار جدولی از دیگر پروژه های پیش بینی شده در بودجه 98 است

 

تکمیل پارک کودک، احداث بوستان کنار جاده‌ای یک و نیم هکتاری بخش دیگری از  پروژه های پیش بینی شده سال 98 شهرداری آبگرم است که خلج طایفه با بیان آنها خاطرنشان کرد :تکمیل دو مورد وضوخانه و سرویس بهداشتی،  مناسب سازی و پیاده سازی ضلع شرقی بلوار امام، اجرای جدولگذاری معابر شهری  و...... بخش دیگری از پروژه های عمرانی  شهرداری ابگرم در سال 98 است .




این مقام مسئول یادآورشد : شهر آبگرم  با  تلاش مضاعف و استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت ها در مسیر شکوفایی و بالندگی قرار گرفته است .

 شهردار آبگرم تاکید ساخت :   بدون تردید  تحقق برنامه ها و طرح های پیش بینی شده در سایه مشارکت فعالانه شهروندان و ادامه هم افزایی و همدلی اعضای شورای اسلامی  و ادامه حمایت و پشتیبانی مسئولین در سطح استان ، شهرستان و بخش و تخصیص اعتبارات امکان پذیر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی