باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به همت شهرداری بوئین زهرا و همزمان با  میلاد ثامن الحجج امام رضا "ع"

با استقبال گسترده بانوان دومین جشنواره صبحانه سالم در شهر بوئین زهرا برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ما دومین جشنواره صبحانه سالم همزمان با آخرین روز از دهه کرامت و مقارن با میلاد ثامن الحجج امام رضا "ع" با هدف فرهنگ سازی استفاده از مواد غذایی سالم در وعده صبحانه و با مشارکت حدود ۱۵۰ نفر از بانوان شهر بوئین زهرا و با حضوردکتر حسین غیاثوند  شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر در محوطه داخلی پارک بانوان شهر بوئین زهرا برگزار گردید.

در این جشنواره دکتر حسین غیاثوند ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رئوف و تقدیر از مشارکت با نشاط بانوان در برنامه های فرهنگی اجتماعی تدارک دیده شده از طرف شهرداری، از کلیه همشهریان جهت مشارکت در برنامه های هفته بوئین زهرا دعوت بعمل آورد.



سیده حمیرا کاتوزی عضو جدید شورای اسلامی شهر با تبریک ایام دهه کرامت، از کلیه مردم بوئین زهرا دعوت بعمل آورد تا با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر و ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده، مجموعه مدیریت شهری را در مسیر اعتلای شهر بوئین زهرا یاری رسانند.

در این جشنواره داورانی از مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا بر اساس شاخص های تعریف شده صبحانه های شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار داده و به نفرات برتر هدایایی اهداء گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی