باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دارابی  شهردار آوج :

ورودی شهر آوج سامان دهی و ایمن سازی می گردد.




شهردار آوج گفت: : با احداث میدان و ایستگاه پلیس و استقرار گشت های پلیس راه و احداث خروجی های اضطراری ؛  ورودی شهر آوج از سمت  استان همدان سامان دهی و ایمن سازی  می گردد و در نتیجه تصادفات مرگبار و خطر آفرین به طور چشمگیر کاهش پیدا می کند..

مهندس علی دارابی  شهردار آوج در گفتگو با ولی اله حسین زاده با بیان اینکه ورودی و خروجی شهر آوج به علت قرارگرفتن شهردرارتفاع دارای شیب های بلند و بسیار خطرناکی هستند اظهار کرد : گردنه آوج به علت برخوداری از شیب های تند وبلند و همچنین قرار گرفتن در مسیر کولاک همواره به عنوان یکی از گردنه های پر خطر در سطح کشور شناخته شده است.

وی ورودی شهر آوج از سمت استان همدان را دارای شرایط ویژه و خطرناک ذکر کرد وادامه داد: متاسفانه در طول سال های گذشته همواره شاهد تصادفات مرگبار در ورودی و خروجی شهر آوج بوده ایم.  

شهردار آوج یادآور شد : گردنه آوج از مسیر استان همدان به دلیل شیب بسیار خطرناک و بلند و قرار گرفتن در امتداد بلوار اصلی و پرترافیک شهر ؛ همیشه حوادث بسیار خطرناکی را برای رانندگان ، مسافران و شهروندان آوج رقم زده است تا جائیکه تعدادی از شهروندان آوجی به دلیل قرار گرفتن در مسیر حرکت وسایل نقلیه ای که از کنترل رانندگان خارج شده است جان خود را از دست داده اند.

وی تاکید کرد : به علت ناایمن بودن مسیر ورودی شهر آوج از سمت استان همدان   و وجود  نقص در وسایل سنگین که فاقد استاندارهای لازم هستند و همچنین شیب طولانی گردنه باعث شده رانندگان وسایل نقلیه سنگین وقتی که وارد شهر می شوند قادر به کنترل وسایل سنگین نیستند ودر نتیجه باعت بوجود آمدن تصا فات دلخراش می شوند که حداقل سالانه  شاهد یک حادثه مرگبار وسایل نقلیه سنگین در بلوار اصلی شهر بوده ایم ؛ لذا ضرورت توجه به جان انسانها اولین وظیفه قانونی ، شرعی و وجدانی همه ما مسولین است.

دارابی افزود : سامان دهی و ایمن سازی ورودی شهر آوج از مسیر استان همدان یکی از مطالبات و درخواست های اصلی و اولویت دار شهروندان آوج است

این مقام مسئول گفت : پس از اینکه بنده توفیق خدمت گذاری شهروندان آوج را پیدا کردم سامان دهی و ایمن سازی ورودی شهر را در دستور کار قراردادم.

شهردار آوج افزود : خوشبختانه در روز های گذشته با عنایت استاندار محترم و معاون عمرانی استاندارمهندس فرخ زاد  و مدیران اداره کل راه استان  بازدید های میدانی از گردنه آوج  صورت گرفته و راهکارهای مناسب و کارشناسی  جهت رفع مشکل گردنه  آوج ارایه گردیده است.




وی خاطرنشان کرد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده انشااله عملیات اجرایی احداث میدان در ورودی شهر در اواخر تیرماه سالجاری شروع خواهد شد.

شهردار آوج تصریح ساخت : با توجه به تقسیم کار صورت گرفته ، عملیات اجرایی میدان دوم که در محدوده شهر قرار دارد از سوی شهرداری آوج انجام می شود.

وی بیان داشت : با احداث میدان و ایستگاه پلیس و استقرار گشت های پلیس راه و احداث خروجی های اضطراری ؛  ورودی شهر آوج از سمت  استان همدان سامان دهی و ایمن سازی  می گردد و در نتیجه تصادفات مرگبار و خطر آفرین به طور چشمگیر کاهش پیدا می کند.

دارابی در خصوص اعتبار مورد نیاز جهت احداث میدان دوم در ورودی شهر آوج گفت : جهت اجرای میدان دوم ورودی شهر آوج یک میلیاردتومان اعتبار مورد نیاز است؛  لذا با توجه به بدهی های سنگین  ومعوق حقوق حدود ۵ تا شش ماهه  شهرداری آوج ؛ ضرورت دارد که توجه به شهر آوج وشهرستان که از طرف استان به عنوان شهرستان محروم (از هر استان یک شهرستان به عنوان شهرستان محروم وکمتر توسعه یافته ) معرفی شده است ، ویژه و همراه با فوریت باشد.

شهردار آوج در بخش پایانی سخنان خود نگاه ویژه مسولین استان بخصوص استاندار ومعاونین  وریاست برنامه وبودجه در توزیع و تخصیص اعتبارات به شهر آوج به عنوان ویترین استان  وشهری محروم ودارای پتانسیل های ویژه  را خواستار شد و گفت : با تخصیص اعتبارات خاص و ویژه  می توان  شهر آوج را در جذب توریسم وگردشگری درسطح استان  و حتی  کشور معرفی کرد و شرایط بهتری را برای زندگی شهروندان فراهم ساخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی