باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
محمد نصیری به عنوان سرپرست فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد

 در مراسمی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین، محمد نصیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان البرز معرفی شد.

 در مراسمی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین، محمد نصیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان البرز معرفی شد.

اسداله حمزه‌ای مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین در این مراسم که ظهر چهارشنبه در فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: هر تحولی نیازمند تغییر است تا تحول ایجاد شود و این مهم در سطوح مختلف مدیران در ادوار مختلف نیز اتفاق افتاده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های رضا گروسی فرماندار پیشین شهرستان البرز افزود: آنچه برای یک مسئول به عنوان ارزشمندترین هدیه در زمان تکریم از او باقی می‌ماند رضایت مردم است و تلاش‌های فرماندار سابق البرز نیز قطعاً منشأ خدمات مؤثر در جلب رضایتمندی مردم و پیشبرد اهداف نظام و دولت بوده و استفاده از تجربیات ایشان در مسئولیت‌های دیگر راهگشا خواهد بود.

در ادامه این مراسم از خدمات رضا گروسی فرماندار سابق شهرستان البرز تقدیر و محمد نصیری به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری با حکم استاندار استان منصوب شد.

رضا گروسی با حکم محمد زاهدی استاندار قزوین به عنوان مشاور استاندار منصوب شده است.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی