باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

روند ارایه خدمات درمانی به جامعه ایثارگران استان با قوت ادامه دارد.  




مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تلاش داریم مشکلات درمانی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را به حداقل برسانیم چرا که اعتقاد و باور داریم که نباید جانبازان و خانواده های معظم شهداء در زمینه دریافت خدمات درمانی هیچ دغه دغه و نگرانی داشته باشند.

غلامرضا حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با ولی اله حسین زاده با اعلام اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به خدمت رسانی مطلوب و مناسب درمانی به جامعه هدف خود اهتمام و توجه ویژه دارد اظهار کرد : در استان قزوین 22000نفراز خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و آزاد گان و افراد تحت تکفل این عزیزان تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران قراردارند که سالانه 150 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی این عزیزان از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه های طرف قرارداد پرداخت می گردد.

وی تعداد مراکز خدمات رسانی درمانی به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین  را  200 مرکز درمانی ، پزشکی ، آزمایشگاهی ، پلی کلینیک، رادیولوژی ، و ... ذکر کرد و ادامه داد:  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با توجه به پراکندگی سکونت جامعه هدف خود در مناطق مختلف استان قزوین تلاش کرده است زمینه لازم را جهت عقد قرارداد داروخانه ها و مراکز درمانی و پزشکی در تمام مناطق استان را با بیمه طرف قراداد بنیاد فراهم کند تا  شرایط مناسبی برای دسترسی آسان و سریعتر جامعه هدف خود به خدمات درمانی فراهم شود.

حقایق پور با بیان اینکه در حال حاضر 8 داروخانه در سطح استان قزوین به ایثارگران استان در زمینه دارویی خدمت ارایه می دهند در خصوص برخی از مشکلات از جمله لغو قرارداد تعدادی از داروخانه ها و مراکز درمانی و پزشکی در زمینه ارایه خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : واقعیت این است که مشکل بوجود آمده یک مشکل کشوری است که با توجه به شرایط خاص کشور امکان پرداخت به موقع مطالبات داروخانه و مراکز درمانی از طرف بیمه طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهم نشده است و به همین دلیل بعضا برخی از داروخانه ها و مراکز درمانی و پزشکی  به صورت یکطرفه قراداد های خود با بیمه طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران را لغو کرده اند.




مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هزینه سالانه ارایه خدمات درمانی به جامعه هدف بنیاد در استان قزوین  را سالانه 9 میلیارد تومان اعلام  داشت و خاطرنشان کرد :  با توجه به تعامل و همکاری مدیریت درمان استان تا حدود زیادی مشکلات درمانی ایثارگران استان قزوین مرتفع گردید و همچنان تعدادی از مراکز پزشکی و درمانی استان از جمله  بیمارستان ولایت ، دهخدا و ... علی رغم مطالبات از بیمه ی طرف قراداد بنیاد  روند خدمت رسانی به جامعه ایثارگران را قطع نکرده اند.

 این مقام مسئول یادآور شد : تلاش داریم مشکلات درمانی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را به حداقل برسانیم چرا که اعتقاد و باور داریم که نباید جانبازان و خانواده های معظم شهداء در زمینه دریافت خدمات درمانی هیچ دغه دغه و نگرانی داشته باشند؛ البته با تلاش های انجام شده و حمایت مدیران استان وضعیت ارایه خدمات پزشکی و درمانی به جامعه ایثارگران استان قزوین نسبت به بسیاری از استان های دیگر شرایط بهتری دارد.

حقایق پور با اشاره به نزدیکی استان قزوین به استان تهران گفت: بخشی از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جهت دریافت خدمات درمانی تکمیلی و بهتر به مراکز و بیمارستان های  تهران از جمله بیمارستان خاتم الاانبیاء، ساسان ، و ... مراجعه می کنند که همین امر بخشی از مشکلات ما در زمینه خدمات درمانی به جامعه هدف را رفع کرده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین  افزود: با توجه به پیگیری های انجام شد کلیه هزینه های پرداختی خانواده های معظم شهداء ،جانبازان و آزادگان تا اردیبهشت ماه سالجاری که به بیمه تحویل داده شده،  تسویه گردیده است.

وی افزود : کلیه مشکلات درمانی جانبازان ، خانواده های معظم شهداء و آزادگان را به مدیریت ارشد استان بخصوص آقای زاهدی استاندار محترم و مهندس حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ،مدیریت درمان استان انتقال داده ایم و انصافا این عزیزان نیز اهتمام و توجه ویژه ای در رفع مشکلات درمانی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته و دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی