باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ستاد نکوداشت هفته خبرنگار در استان قزوین تشکیل شود

ستاد نکوداشت هفته خبرنگار در استان قزوین تشکیل شود

 مدیر خانه مطبوعات استان قزوین خواستار تشکیل ستاد نکوداشت هفته خبرنگار و همکاری دستگاه های متولی در این زمینه شد.

هادی درزی رامندی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قزوین که در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، اظهار داشت: می توان با تشکیل ستاد هفته خبرنگار در استان و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های مرتبط به بهترین نحو برای برگزاری جشن روز خبرنگار در ۱۷ مردادماه اقدام کرد.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته و بر همکاری دستگاه های اجرایی با خانه مطبوعات استان برای برگزاری مطلوب جشن روز خبرنگار تاکید کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات جشن روز خبرنگار سال گذشته، افزود:این جشن سال گذشته با برخی حواشی و هیاهوی رسانه ای برگزار شد که چندان زیبنده استان نبود و امیدواریم در سال جاری شاهد چنین مسایلی در فضای رسانه ای استان نباشیم.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت:خوشبختانه با همکاری مسئولان ارشد استان و پیگیری های صورت گرفته تعهدات مالی جشنواره روز خبرنگار در سال ۹۷ محقق شده و به حساب خانه مطبوعات استان واریز شد.

درزی رامندی با اشاره به گلایه برخی مسئولان روابط عمومی های استان از برخی خبرنگارنماها، افزود:  امروزه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی زحمات زیادی را متقبل می شوند ولی خبرنگاران حقیقی و فعال در فضای اطلاع رسانی استان بسیار اندک هستند.

این مسئول با تایید بسیاری از گلایه های مسئولان روابط عمومی ها در تعامل با رسانه ها،  گفت: البته باید پذیرفت که بسیاری از ضعف ها و آسیب های موجود در این فضا به نحوه رفتار و تعامل خود روابط عمومی ها باز می گردد که امیدواریم با سازوکاری مناسب برای اصلاح آنها اقدام شود.

وی در خصوص ارایه بانک اطلاعاتی خبرنگاران و غربالگری اصحاب رسانه استان که مورد درخواست مسئولان روابط عمومی ها بود، افزود:این پایش و غربالگری در دستور کار خانه مطبوعات استان قزوین قرار گرفته است و به زودی با تشکیل جلسه ای در این زمینه اقدام خواهد شد.

درزی رامندی درباره گلایه روابط عمومی ها از حضور تعداد زیاد خبرنگاران در نشست های خبری برای دریافت کارت هدیه نیز افزود: می توان این مشکل را با تخصیص هدایای در نظر گرفته به خبرنگاران واقعی از طریق خانه مطبوعات یا تحویل هدایا به خبرنگاران زحمت کش در هر حوزه بعد از برگزاری نشست های خبری حل کرد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در خصوص تشکیل خانه روابط عمومی ها، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای خبرنگاران، بازدید روابط عمومی ها از رسانه های فعال و تجلیل از آنها، رتبه بندی خبرنگاران و ... به بحث و گفت و گو پرداختند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی