باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

علی اصغر پورقاسم شهردار رازمیان خبر داد:

قول مساعد معاون رئیس جمهور برای حل مشکلات شهر رازمیان




شهردار رازمیان گفت: شهرداری رازمیان به علت انباشت بدهی به پیمانکاران و همچنین معوقات کارکنان در زمینه مالی با  مشکلات عدیده مواجه است که با توجه به اینکه این شهر فاقد هر گونه درآمد پایدار است.

مهندس علی اصغر پورقاسم شهردار رازمیان در حاشیه دیدار محمد باقر نوبخت  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورازپروژه محور رحیم آباد به کلاچای در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه حضور دکتر نوبخت و استاندار و هیئت همراه خیر و برکت را برای منطقه الموت به همراه خواهد داشت  اظهار کرد : درجریان این بازدید به عنوان خدمتگزار شهروندان ، رازمیان مشکلات و مسائل شهر را به دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و بودجه کشور  کشور انتقال دادم.

وی  با اشاره به ظرفیت های شهر رازمیان در بخش ها مختلف ادامه داد: واقعیت این است که شهر رازمیان علی رغم برخوداری ازظرفیت های  متعدد  بخصوص در حوزه گردشگری، جذب توریست و بخش  کشاورزی با مشکلات و کاستی های  مواجه است که بنده وظیفه داشتم این مشکلات و مسائل را به دکتر نوبخت انتقال دهم.

پورقاسم ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر شهرداری رازمیان به علت انباشت بدهی به پیمانکاران و همچنین معوقات کارکنان در زمینه مالی با  مشکلات عدیده مواجه است که با توجه به اینکه این شهر فاقد هر گونه درآمد پایدار است درخواست تخصیص اعتبارات ویژه جهت به روزرسانی پرداخت های شهرداری و همچنین اجرای پروژه های درآمدهای  پایدار را داشتم.

شهردار رازمیان خاطرنشان کرد : شهرداری رازمیان با توجه به اینکه در منطقه کوهستانی قراردارد و مرکز بخش نیز محسوب می گردد فاقد ماشین آلات سبک و سنگین جهت  اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی است لذا یکی دیگر از درخواست شهرداری رازمیان تخصیص ماشین آلات سنگین از جمله یک دستگاه خودروی آتش  نشانی ، ماشین آلات راهسازی و .... است.

این مقام مسئول تصریح ساخت : تخصیص اعتبار لازم جهت زیر سازی و اجرای روکش آسفالت معابر و کوچه های شهر رازمیان یکی دیگر از درخواست های شهرداری رازمیان از معاون رئیس جمهور بود.




وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن شهر رازمیان در مسیر قلعه لمبسر به عنوان بزرگترین  دژسرزمین الموت گفت : ایجاد زیر ساخت ها لازم از جمله احداث جاده دسترسی  و سلامت در مسیر دسترسی به این دژ می تواند شکوفایی بیشتر ظرفیت های گردشگری رازمیان را فراهم کند لذا در صورت تخصیص اعتبارات ویژه و لازم شهرداری رازمیان می تواند زیر ساخت های لازم برای جذب بیشتر گردشگران و توریست های داخل و خارجی را در این منطقه فراهم کند.




پورقاسم  با اشاره به قول مساعد معاون رئیس جمهور  برای پیگیری و رفع مشکلات شهر رازمیان  تاکید کرد : البته بنده اعتقاد و باور دارم نفس حضور مسئولان و دولتمردان در مناطق محروم و دور افتاده و کمتر توسعه یافته علاوه بر آثار مادی،  امیدواری و دلگرمی بیشتر مردم و مسئولان مناطق محرو م را برای تلاش بیشتر فراهم می سازد لذا بنده صمیمانه از حضور دکتر نوبخت  رئیس سازان برنامه و بودجه و آقای زاهدی استاندار محترم و هیئت همراه در شهر رازمیان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۳ اصغرالهیاری
زاهدی استاندار محترم  نوشتید همتی استاندار محترم
مخلص آقای حسین زاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی