باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سیل بند بر دهانه رودخانه شهرهای شال و اسفرورین احداث می شود

سیل بند بر دهانه رودخانه شهرهای شال و اسفرورین احداث می شود

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین از احداث سیل بند بر دهانه رودخانه شهرهای شال و اسفرورین به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و خسارات ناشی از آن خبر داد.

قدرت اله مهدیخانی در جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری  شهر اسفرورین و کارشناسان امور آب منطقه ای استان، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم و پیشگیرانه در راستای جلوگیری از بروز سیلاب و خسارتهای ناشی از آن، اجرای طرح هایی مانند احداث سیل بند، کانال، مسیر انحرافی، تعریض و لایروبی آبراهه ها، دیواره های ساحلی، پاکسازی مسیلها از مستحدثات و... است که اداره کل مدیریت بحران از محل اعتبارات ماده ۱۲ خود برای اجرای آنها در سطح استان اقدام می کند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: یکی از نقاط حادثه خیز استان در حوزه سیلاب، سر دهنه ورودی آب به شال و اسفرورین است که در سالهای اخیر نیز شاهد جاری شدن سیل و ایجاد خسارات چشمگیر، به ویژه در شهر اسفرورین بوده ایم.  
وی ادامه داد:با اجرای پروژه سیل بند بر روی این سر دهنه،  حجم روان آب ورودی به سمت شال و اسفرورین کنترل شده و مانع از بروز سیلاب و خسارتهای ناشی از آن خواهد شد.
ایرنا
شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان و شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا در مسیر رودخانه ابهررود و خررود قرار داشته و هنگام بارش های گسترده باران با خطر سیلاب و خسارات ناشی از آن مواجه هستند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی