باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پایش خبرنگاران قزوین و حل مشکلات معیشتی آنها در اولویت قرار دارد

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: پایش خبرنگاران فعال قزوین و رفع مشکلات معیشتی، مسکن، بیمه و حمایت از رسانه های تاثیرگذار در اولویت برنامه های مسئولان فرهنگی استان قرار دارد.

منوچهر حبیبی با تبریک روز خبرنگار و اهمیت اطلاع رسانی در عصر کنونی اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص کشور همه ما نیازمند همدلی میان دولت و ملت هستیم تا بتوانیم با دشمنان مقابله کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن امروز شمشیر را از رو بسته و با کشورهای مرتجع منطقه دنبال نابودی تمامیت کشوراست و حتی داروهای ما را تحریم کرده اند که هرچند شرایط ما سخت شده اما باید دنبال امید آفرینی در جامعه باشیم.  

حبیبی تصریح کرد: رسالت اصحاب رسانه در شرایط کنونی امیدآفرینی است تا توطئه دشمنان خنثی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: با برنامه ریزی خانه مطبوعات و اداره ارشاد تلاش می کنیم  یک برنامه منسجمی را در روز خبرنگار برگزار کنیم.

رسانه و خبرنگار نبض جامعه است 

حبیبی اظهارداشت: رسانه و خبرنگار مانند نبض جامعه است که می تواند بسیاری از مسائل را کنترل کرده و موجب اعتمادسازی شود و جامعه بانشاط مدیون رسانه و خبرنگار است.

رئیس شورای اطلاعی رسانی استان قزوین تصریح کرد: رسانه ای که زنده است در توسعه کشور می تواند موثر باشد و ما وظقیه داریم از رسانه های فعال حمایت کنیم.

حبیبی اضافه کرد: نقش رسانه ها درتوسعه گردشگری بسیار تعیین کننده و موثر است و شما می توانید گاهی با یک گزارش، عکس و فیلم، گفتگو و خبر می توانید به جذب گردشگر کمک کنید.

وی اظهارداشت: باید مدیران دستگاهها از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند تا به اهداف تعیین شده دست یابند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: خبرنگار یک حرمت و کرامت ویژه دارد که باید از سوی مدیران، مردم و خود خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد.

حضور بانوان در عرصه رسانه پر رنگ است

حبیبی اظهارداشت: یکی از ویژگی های رسانه های استان این است که بانوان بسیار پر رنگ هستند و نقش تاثیر گذاری دارند و سیاست دولت تقویت جایگاه بانوان است.

وی اضافه کرد: برای خبرنگار صادق باید محیط فعالیت آزاد باشد و به سادگی به همه اطلاعات دسترسی داشته باشد مگر در موارد خاص  که همه قبول دارند لذا باور داریم که خبرنگار باید بتواند براحتی کسب خبر کرده و با صداقت آن را منتشر کند.

حبیبی اضافه کرد: مردم باید از خبر شما منفعت ببرند و فعالیتهای رسانه ای ما را یک گام به توسعه نزدیک کند.  

مانور فضای مجازی ناشی از خلاء خبری است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: اگر خلاء خبری نباشد فصای مجازی قدرت زیادی نخواهد داشت لذا هر چقدر بتوانیم این کمبود را جبران کنیم از انتشار اخبار غیر واقعی، هیجانی و خبرهایی که جامعه را ملتهب می کند جلوگیری کرده ایم.

وی بیان کرد: چراغ هر اداره با رسانه روشن است هر چقدر عملکرد دستگاهها در رسانه منتشر شود رضایت مردم بیشتر جلب می شود و کسی از رسانه ضرر نمی کند.

طرح پایش خبرنگاران عملیاتی می شود

حبیبی اظهارداشت: باید از پراکندگی و نابسمانی در حوزه رسانه خارج شویم لذا پایش خبرنگاران در دستور کار است و برای اجرای این کار نیازمند جمع آوری اطلاعات دقیقی از همه فعالان رسانه هستیم.

وی بیان کرد: پایش خبرنگاران و شناسنامه دار شدن آنها، طرح‌ بیمه درمانی، مسکن خبرنگاران و پرداخت تسهیلات به رسانه ها از مشکلات قدیمی است که باید حل شود.  

حبیبی اظهارداشتک برای پرداخت تسهیلات ویژه به خبرنگاران و توزیع بسته های حمایتی  در حوزه های مختلف آمادگی داریم و برای توئزیع عادلانه آگهی ها در کیان مطبوعات هم پیگیری لازم ص. ورت می گیرد.

وی بیان کرد: عزم ما این است که بخشی از مشکلات خبرنگاری را حل کنیم و در این راه نیازمند همکاری همه خبرنگاران و رسانه های مکتوب و مجازی هستیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی