باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد

سید مهدی حسینی از استعفای خود از سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد

سید مهدی حسینی  اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای بنده سه روز پیش استعفا داده‌ام و از امروز نیز در محل کار خود حاضر نمی‌شوم.

وی افزود: علی‌رغم طرح برخی موضوعات در رابطه با صدور حکم قضایی برای بنده، تمامی این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم و اصلا این موضوع مدتی پیش رفع شده بود.

حسینی عنوان کرد: در طی 6 ماه گذشته فشارهای بسیار زیادی بر روی بنده بود و نه تنها باعث آسیب دیدن کار و اختلال در روند جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود، بلکه زندگی شخصی من نیز تحت تأثیر قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: ادامه این روند برای من ممکن نبود و برای همین بعد از مشورت با برخی بزرگان سه روز پیش تصمیم گرفتم استعفای خود را تقدیم وزیر ارشاد کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: استعفای بنده مورد قبول وزیر واقع نشد اما روز گذشته مجدداً با حضور در دفتر وزیر بر استعفا تأکید کرده و از امروز نیز در محل کار حاضر نخواهم شد.

سید مهدی حسینی 8 اسفندماه سال گذشته به‌‍عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شده بود. در طی این مدت شایعات زیادی در رابطه با مدرک تحصیلی وی شنیده می‌شد و حتی برخی منابع از صدور حکم قضایی برای وی خبر می‌دادند.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی