باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوئین زهرا:

بوئین زهرا به شهری پویا و فعال تبدیل شده است

 

استاندار قزوین گفت: شهرداری بویین زهرا یکی مجموعه های فعال و پویای استان در مبحث عمران و توسعه شهری است.

مهندس عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا و اعضای شورای اسلامی این شهر ابراز کرد: با وجود کمبود اعتبارات و تورم های بوجود آمده در دو سال گذشته و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت های بسیاری از شهرداری های استان اما خوشبختانه با درایت شهردار و انسجام و اتحاد بین اعضای شورای شهر بویین زهرا، این شهر به یکی از مناطق پویا و فعال در حوزه عمران و آبادانی استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از اصول مدیریت شهری، تخصص، کاردانی و مهارت می باشد که خوشبختانه آقای غیاثوند و اعضای شورای اسلامی این شهر از این مهم بصورت کامل برخوردارند و امیدواریم با توضیحاتی که مدیران مجموعه شهرداری داده اند در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از فازهای توسعه ای بویین زهرا باشیم.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت زیرساخت های شهری اظهار داشت: یکی از جدی ترین اهداف و برنامه های شهرداری ها اهمیت و اولویت دادن به پروژه های زیرساخت شهری می باشد که شاهدیم در طی دو سال اخیر اقدامات مثبت و سازنده ای در این موضوع در شهر بویین زهرا عملیاتی شده که موید عزم جدی مدیریت شهری برای ایجاد زمینه مناسب برای حصول پیشرفت و شکوفایی است.

مهندس زاهدی در پایان ضمن قدردانی از آقای غیاثوند و اعضای شورای اسلامی این شهر خاطرنشان کرد: قطعا استانداری قزوین از هیچ کمکی در حمایت از فعالیت های شهرداری های پویایی همچون بوئین زهرا دریغ نخواهد کرد.

در ادامه شهردار بویین زهرا در این دیدار گفت: آغاز پروژه های زیرساختی در جهت رفاه حال شهروندان و جذب سرمایه گذاران از برنامه های اصلی شهرداری بویین زهرا محسوب می شود.

دکتر حسین غیاثوند ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت های استاندار محترم و با اشاره به برخی از پروژه های اجرا شده و در حال اجرای شهرداری بویین زهرا در دو سال اخیر ابراز کرد: برگزاری جلسات مستمر معاونین شهرداری و استفاده از ظرفیت های مشاورین حوزه شهری، تشکیل هیئت سرمایه گذاری، تشکیل شورای مطالعات و تصمیم گیری و سیمای منظر بخشی از فعالیت شهرداری بویین زهرا جهت چابک سازی و ایجاد تحولات اساسی و زیربنایی است.

وی همچنین از راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون شهرداری بویین زهرا خبر داد و گفت: جهت شفافیت و همچنین سهولت شهروندان سیستم دستی و سنتی گذشته را به اتوماسیون جامع الکترونیکی تبدیل کردیم.

 

 

 

 

غیاثوند در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره نمود: تعیین و تکلیف پروژه میدان امام رضا(ع)، احداث پمپ بنزین، احداث بوستان باران به مساحت 15 هزار مترمربع در بلوار شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال، احداث ایستگاه شماره 2 آتش نشانی، راه اندازی مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو سبک، احداث فرهنگسرای امام رضا(ع)، احداث کتابخانه عمومی با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال، آغاز عملیات جاده سلامت با بهره گیری از شیوه نوین بتن غلطکی Rccp برای اولین بار در استان به طول 6 کیلومتر از برنامه های مهم شهرداری بویین زهرا می باشد.

شهردار بوئین زهرا نهضت آسفالت را یکی از مهمترین برنامه های شهرداری عنوان کرد و گفت: آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر، زیرسازی و بتن ریزی بلوار شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، بازآفرینی و رونمایی از تندیس میدان جانباز، ایجاد 4 ایستگاه مکانیزه تاکسیرانی، بازپیرایی پایانه مسافربری، آغاز پروژه آسفالت شهید رجایی، میدان مادر، مبلمان شهری و اجرای زیرساخت های بوستان امام  علی(ع) از دیگر برنامه های شهرداری بویین زهرا محسوب می شود.

غیاثوند در پایان با اشاره به برگزاری دومین برنامه هفته نکوداشت بویین زهرا اظهار داشت: برگزاری هفته نکوداشت بویین هزار موجب شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های این شهر در سطح ملی است که خوشبختانه با اتفاقات خوب و عملکرد مثبت مجموعه شهرداری در طول یکسال گذشته دیگر جمله «بویین زهرا در مسیر توسعه» شعار نیست بلکه در مسیر اصلی خود قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک باغ شهر پسته استان، به یکی از شهرهای شایسته و درخور شهروندان و همچنین الگوی استان قزوین تبدیل شود.

در ادامه حسین حسینخانی عضو شورای اسلامی شهر به بیان پاره ای از مشکلات در مسیر اجرای پروژه جاده سلامت منجمله روشنایی مسیر فوق پرداخت که استاندار محترم ضمن تماس با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان دستور حل مساله مطرح شده را صادر نمود.

در پایان این دیدار حسین حسینخانی با اعلام رضایت از عملکرد دکتر غیاثوند در طی دو سال اخیر، از استاندار محترم درخواست نمود تا شهردار بوئین زهرا به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

سلام آخر هیچ کس وجهه شهردار رو متوجه نشد!!!!!!!!!

در پایان این دیدار حسین حسینخانی با اعلام رضایت از عملکرد دکتر غیاثوند در طی دو سال اخیر، از استاندار محترم درخواست نمود تا شهردار بوئین زهرا به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرد.

 

سوسکه به بچش میگفت قربون دستو پای بلوریت برم!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی