باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
حل مشکل بیمارستان رحیمیان در الوند مطالبه جدی رسانه‌ها باشد

قزوین- فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: حل مشکل بیمارستان رحیمیان و فعالیت مجدد این مرکز درمانی باید مطالبه جدی رسانه‌ها باشد تا نیازهای درمانی مردم پاسخ داده شود.

 سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی ظهر چهارشنبه در نخستین همایش بسیج اصحاب رسانه شهرستان البرز که در یکی از تالارهای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها در مطالبه‌ گری در راستای منافع جامعه باید گام بردارند و مسئولان را پاسخگو کنند.

وی با بیان اینکه استان قزوین۱۰ شهید در حوزه رسانه تقدیم کرده است، افزود: وظیفه همه ما ادای احترام نسبت به تمامی شهدا به ‌ویژه شهدای رسانه است تا رشادت‌ها و فداکاری شجاعانه آن‌ها سرلوحه زندگی ما باشد.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در امور نیازمندان بویژه آسیب دیدگان از حوادث بیان کرد: با تاکید رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مردم به سیل زدگان خوشبختانه هم مردم و هم مسئولان با جدیت بیشتر مشکلات را پیگیری کردند و با کمک های مردمی کارهای ارزشمندی را صورت دادند.  

رسانه ها مطالبه گر حل مشکلات حوزه سلامت البرز باشند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآور شد: توجه به حوزه سلامت مردم شهر الوند به عنوان یک مطالبه جدی باید در دستور کار رسانه های استان قرار بگیرد و با این مطالبه گری شاهد پیگیری مسئولان استان در حوزه سلامت و راه اندازی دوباره بیمارستان رحیمیان در شهر الوند باشیم.

وی بیان کرد: از خبرنگاران انتظار داریم مشکلات بیمارستان خیریه رحیمیان را به گوش رئیس‌ جمهور و وزیر بهداشت برسانند تا برای حل آن اقدام لازم صورت گیرد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال شهرستان البرز تجلیل شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی