باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



 
فرماندار ِآوج گفت:ورزش شهرستان ها؛نیازمند استعدادیابی و برنامه ریزی کوتاه مدت و بلتد مدت است

 

نصرت اله علیرضایی فرماندار اوج در جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تشکر از زحمات اقای یزدانی پور گفت: برای ارتقای سطح ورزش نیازمند توجه به سه محور شامل فراهم کردن زیرساخت ها و فضاهای ورزشی،برنامه ریزی و داشتن فکر و ایده خلاقانه و در نهایت فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت های اجتماعی و جلب مشارکت خیرین هستیم که انتظار می رود مدیریت جدید شهرستان به این ابعاد سه گانه توجه کند.
ایشان اظهار داشت: برای درخشش ورزش شهرستان باید استعدادها شناسایی و هیات های ورزشی را فعال کرد تا بتوان با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت، ورزش شهرستان را در سطوح استانی و ملی مطرح کرد.
ایشان افزود:ورزش بانوان و برنامه ریزی برای برگزاری ورزش های همگانی و پیاده روی خانواده در مناطق مختلف شهرستان بیش از گذشته باید مورد توجه باشد و فعال کردن خانه های ورزش روستایی می تواند در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در این مناطق نقش بسزایی داشته باشد.

 


علیرضایی در ادامه گفت:شهرستان آوج بعنوان پایتخت جوانمردی کشور نامگذاری شده و این عنوان مسئولیت مدیران شهرستان بویژه مدیران حوزه ورزش و سلامت را سنگین تر می کند تا به گونه ای حرکت کنند که در عالم واقعیت شاهد طیف وسیعی از جوانان نام آور و قهرمان در حوزه های مختلف بویژه ورزش باشیم.
علیرضایی خطاب به مسئول جدید ورزش و جوانان شهرستان گفت:توسعه کمی و کیفی و تقویت سازمانهای مردم نهاد باید از جمله اولویت های مدیریت جدید شهرستان باشد و در این خصوص زمینه فعالیت سازمان های مردم نهاد را تسهیل و تسریع کند. 
گفتنی است در این مراسم از تلاش ها و زحمات عباس  یزدانی پور تقدیر و سعید افتخاری بعنوان مسئول جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آوج معرفی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی