باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مشاور استاندار تهران در راه استانداری قزوین

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵ ب.ظ

مشاور استاندار تهران در راه استانداری قزوین

پس از آنکه استاندار قزوین در نشست خبری خود به مناسبت هفتۀ دولت، اعلام کرد که بیستم بهمن ماه بازنشست خواهد شد و از وزیر کشور خواسته تا استاندار قزوین را برای برگزاری انتخابات زودتر معرفی کند، پیگیری‌های خبرگزاری فارس حاکی است هدایت‌الله جمالی‌پور مشاور استاندار تهران، استاندار جدید قزوین خواهد بود.

مشاور استاندار تهران در راه استانداری قزوین

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین  در نشست خبری خود به مناسبت هفتۀ دولت، اعلام کرد که به‌صورت قانونی بیستم بهمن ماه سال جاری بازنشسته خواهد شد. وی در همان نشست اعلام کرد که هم به‌صورت کتبی و هم به‌صورت شفاهی از وزیر کشور خواسته است تا با توجه به درپیش بودن انتخابات، استاندار قزوین را زودتر معرفی کند.

بررسی‌های صورت گرفته  و پیگیری از برخی منابع آگاه، حکایت از آن دارد که به زودی هدایت‌الله جمالی‌پور، مشاور امور اقتصادی استاندار تهران، در هیئت دولت معرفی شده و با حکم استانداری قزوین راهی ساختمان سرداران خواهد شد.

این درحالی است که پس از لغو نشست خبری استاندار قزوین در روز شنبه دوم شهریورماه، برخی شایعات در فضای مجازی حکایت از انتصاب منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار به‌عنوان سرپرست استانداری قزوین حکایت داشت که حبیبی این خبر را تکذیب کرد.

 هدایت‌الله جمالی‌پور از چهره‌های سیاسی اصلاحطلب و نزدیک به محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور است که پیش از این به مدت 6 سال مسؤولیت فرمانداری ویژه شهرری را برعهده داشته و پس از آن نیز در خردادماه سال جاری به‌عنوان مشاور امور اقتصادی استاندار تهران منصوب شد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی