باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۲۶ طرح هادی روستایی در بویین زهرا به بهره برداری رسید

 ۲۶ طرح هادی روستایی بویین زهرا همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور علی رحمانی فرماندار این شهرستان،اکرم نجفی مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویین زهرا در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۸۵ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال از محل منابع داخلی این نهاد هزینه شده است.
پرویز یوسفی فخر افزود: طرح‌های به اجرا درآمده شامل ۱۲۳ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی، یک هزار و ۹۰۰ متر مربع سنگ فرش و ۵۲۰ متر طول جدولگذاری در ۲۶ روستای شهرستان بوده است.
وی میزان اعتبارات طرح هادی روستایی بویین زهرا را در سال جاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: عملیات اجرای طرح هادی امسال در ۷۱ روستای شهرستان اجرا شده که مهمترین آن اجرای ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر است.
به گفته وی، در اجرای طرح هادی روستایی، اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری برعهده دهیاری ها گذاشته شده و آسفالت معابر روستایی نیز توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.
یوسفی فخر خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس بیناد مسکن در این شهرستان تا سال ۸۶ بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در حوزه طرح هادی روستاهای بویین زهرا هزینه شده که تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریالی این طرح در سال ۹۷ بیانگر توجه دولت به مسایل روستاها است.
شهرستان بویین زهرا با ۱۱۸ روستای دارای سکنه در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی