باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شهر آوج ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری طبیعی کشور را دارد

استاندار قزوین گفت: آوج به دلیل ویژگی های خاص خود و داشتن چشم اندازهای طبیعی، غار، چشمه، آبشار، آبگرم و هوای خنک می تواند به قطب گردشگری طبیعی کشور تبدیل شود.

 عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و صنعتی در شهر آوج اظهارداشت: به علت معرفی نشدن مناسب خیلی ها نمی دانند در شهر آوج چشم اندازهای طبیعی و جاذبه های زیبایی وجود دار که می تواند برای گردشگران جالب باشد.

وی اضافه کرد: داشتن چشم اندازهای طبیعی، غار، چشمه، آبشار، آبگرم و هوای خنک در آوج از ظرفیت های بسیار خوبی است که می تواند این منطقه را به قطب گردشگری طبیعی کشور تبدیل کند به شرط آن که این سرمایه ها را شناخته و از آن درست استفاده کنیم.  

زاهدی یادآورشد: پل معلق که با تلاش شورا و شهرداری آوج احداث شده می تواند به تحقق این هدف مهم کمک کند البته باید با تلاش شهرداری و بخش خصوصی زیرساخت های رفاهی نیز به عنوان مکمل این طرح گردشگری در کنار پل احداث شود.

نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج هم گفت: شهرستان آوج دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و می تواند در این حوزه به عنوان یکی از نقاط مطرح کشور تبدیل شود.

فرماندار آوج تصریح کرد: بسیاری از مردم شهرهای کشور با هدف رسیدن به آسایش و آرامش چند روزه به مکان های تفریحی، تاریخی، طبیعی و اماکن مقدس سفر می کنند و شهرستان آوج در هر سه حوزه دارای جاذبه های فراوانی است که می تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی