باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دو پروژه عمرانی در بخش محمدیه افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت دو طرح عمرانی در بخش محمدیه قزوین با ۶۵۵ میلیون تومان اعتباربه بهره برداری رسید.

در سومین روز از هفته دولت ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور گونجی مدیر کل بنیاد مسکن قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، نصیری سرپرست فرمانداری البرر، بخشدار محمدیه و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی دو طرح عمرانی روستایی در بخش محمدیه اقتتاح شد و به بهره برداری رسید ...

این طرح ها شامل: پل ارتباطی روستای قزقلعه به طول ۶ متر و ارتفاع ۳.۵ متر است که با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیون تومان ساخته شده است.

 همچنین خیابان دسترسی ورزشگاه روستای باورس به مزار شهدا با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به طول ۴ کیلومتربه بهره برداری رسید.

صادق قندی بخشدار محمدیه در مراسم افتتاح گفت: خوشبختانه دولت اعتبارات خوبی را برای توسعه و آبادانی روستاها درنظر گرفته و امروز شاهد افتتاح یکی از پروژه هایی هستیم که دسترسی مردم را اسان می کند.

وی بیان کرد: روستای قزقعله با توجه به موقعیت جغرافیایی و داشتن بناهای تاریخی بویژه قزقلعه پتانسیل و ظرفیت تبدیل شدن به روستای گردشگری را دارد و دراین راه تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر رفع مشکلات اساسی روستاها برای اجرای طرح های بومی گردی هم اقدام شود.

بخشدار محمدیه گفت: الویت ما ارتقای بخش محمدیه به شهرستان و بهره مندی اهالی این بخش از خدمات دولتی بیشتری است ودر این مسیر از نمایندگان انتظار همکاری داریم.

وی افزود: پل ارتباطی روستای قزقلعه با هدف دسترسی اهالی این روستا به روستاهای همجوار و مزارع کشاورزی احداث شده و یکی از اقدامات خوب دولت توجه ویژه به روستاهاست.

قندی بیان کرد: با ساخت این پل علاوه بر تسهیل در رفت وآمد اهالی روستا زمنیه دسترسی اهالی به مزارع کشاورزی و باغات هم مهیا شده است.

وی اظهارداشت: در گذشته رودخانه محلی باعث جدا شدن زمین های کشاورزی و باغات شده و مشکل سازشده بود که با اجرای این پل مشکل اساسی اهالی و کشاورزان حل شد.

در ادامه گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهارداشت: دولت نگاه ویژه ای به روستاها داشته و خوشبختانه در استان قزوین هم به این موضوع توجه جدی شده و ساخت پل روستای قزقلعه  از جمله کارهای عملی در خدمت رسانی به روستاهاست.

وی بیان کرد: از اعنبارات دولتی بنیاد مسکن شهرستان البرز برای ساخت این پل هزینه شد تا مشکلات مردم حل شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین همچنین از اختصاص ۲۵۰ میلیون دیگر برای تامین زیرساخت ها و راه های این روستا خبرداد و گفت: برای آسفالت و سنگ فرش معابر و کوچه های این روستا اعتباری داده خواهد شد تا مردم از خدمنات بیشتری برخوردار شوند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل خانواده شهید محمد تقی اسدی با این خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی