باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

انصاری بخشدار رامند خبرداد :

روستا های بخش رامند تبدیل به کارگاه سازندگی شده اند

 

 

مهدی انصاری بخشداررامند در گفتگو با ولی اله حسین زاده با اعلام اینکه با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید  روند خدمت رسانی به روستا های بخش رامند با شتاب ادامه دارد اظهار کرد : علی رغم اینکه دولت در شرایط بسیار سختی  در زمینه اعتبارات با توجه به فشار و تحریم های بی سابقه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی  بخصوص دولت امریکا شرایط سختی را پشت سر می گذارد ؛ اما روند اجرای خدمت رسانی به روستا ها همچنان با قوت و شتاب ادامه دارد.

 وی با اعلام اینکه  عمران و آبادی روستا های بخش رامند در دولت تدبیر و امید  شتاب مضاعف پیدا کرده است  گفت : بخش رامند با 18 روستا یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان قزوین محسوب می گردد  که با تلاش های انجام شد تحولات بسیار خوبی در روستا های بخش به وقوع پیوسته است.

انصاری افزود : امروز به برکت خدمات و فعالیت های انجام شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی سیما و منظر روستا های بخش رامند متحول شده است.

بخشدار رامند خاطرنشان کرد : یکی از ویژه گی های خدمات رسانی روستا ها  در دولت تدبیر و امید توجه به زیر ساخت های عمرانی و خدماتی روستا ها  بوده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش رامند تصریح ساخت :  در سالجاری یکی از مهم ترین و اصلی ترین پروژه های عمرانی روستا های بخش رامند اجرای زیر سازی و آسفالت بسیاری از معابر اصلی و فرعی روستا های بخش بوده است.

وی یادآور شد : در واقع می توان گفت در سال های اخیر روستا های بخش رامند تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی شده اند.

 

 

انصاری گفت : تاکنون در سالجاری در تعداد بسیار زیادی از سطح معابر اصلی و فرعی روستا های بخش رامند پروژه آسفالت با اعتبارات گسترده اجراء شده است

این مقام مسئول اظهار داشت : بخشی از آسفالت سطح معابر روستا های بخش رامند به صورت ماشینی انجام شده  و بخشی نیز به دلیل باریک بودن  معابر روستا به صورت دستی اجراء شده است.

وی تاکید کرد : در برخی از روستا ها از جمله  روستاهای مرادبیگلو ، سمینک و بندسر به دلیل کوهستانی  و سردسیر بودن امکان اجرای روکش آسفالت معابر وجود نداشت که با توجه به نظر کارشناسان  پروژه سنگ فرش در معابر این روستا ها  در حال اجراء می گردد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش رامند احداث و بهسازی راه های روستایی را یکی از اصلی ترین و مهمرین درخواست مردم روستا ها دانست و تصریح ساخت : اگر راه های دسترسی روستا ها مناسب سازی گردد ، تردد روستائیان تسهیل می گردد و  امکان خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان به روستا سرعت و شرایط بهتری را پیدا می کند

انصاری با اشاره و یادآوری  فرموده امام راحل که محرومان  ولی نعمت انقلاب هستند افزود : در راستای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به روستائیان که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند برای اولین بار پس از انقلاب اجرای روکش آسفالت  راه های دسترسی تعدادی از روستا های بخش رامند از جمله سراوجین ، یزن ، اسپیک   در دستور کا ر بخشداری رامند قرار گرفته و خوشبختانه با تامین اعتبارات لازم و همکاری و مساعدت سایر دستگاه های اجرایی روکش آسفالت راه های دسترسی این روستا ها در دست اجراء قراردارد.

بخشدار رامند دربخش دیگری از سخنان خود اجرای زیر سازی و جدول گذاری معابر روستا ها را از دیگر فعالیت های عمرانی بخشداری رامند در روستا های این بخش برشمرد و عنوان داشت : در مجموع در سالجاری حجم گسترده ای از معابر و کوچه های روستا های بخش رامند جدول گذاری و یا کانیو گذاری شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی