باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تعریض مسیر بویین‌زهرا - رحیم‌آباد به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

 عملیات تعریض مسیر ارتباطی بویین‌زهرا - دانسفهان به رحیم‌آباد که راه ارتباطی استان‌های مرکزی، البرز و تهران را به غرب کشور تسهیل می‌کند به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: این پروژه ملی به طول ۵۳.۵ کیلومتر، هم اکنون با پیشرفت ۶۷ درصدی روبرو بوده و امسال نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آن تخصیص داده شده است.
مجتبی دایی دایی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت کیلومتر این مسیر در دست احداث قرار دارد،افزود: عملیات احداث ۱۳ کیلومتر دیگر این جاده ارتباطی در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز از سوی پیمانکار مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
وی به ادامه عملیات اجرایی پروژه شامی شاپ-دانسفهان به طول ۲۹ کیلومتر اشاره و یادآور شد: برای پیشبرد این طرح با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال و برای سال جاری نیز ۲۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
این مسئول راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین پروژه جاده قزوین - کلاچای که مسیر ارتباطی جدید قزوین به شرق استان گیلان محسوب می‌شود ۱۴۴ کیلومتر طول دارد که عملیات اجرایی آن از کیلومتر ۵ تا ۹.۵ در قطعه یک قزوین آغاز شده است.
دایی دایی با بیان اینکه پروژه یاد شده با ۲ هزار میلیارد ریال آغاز و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی ۱۳ درصدی برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه مطالعات زیست محیطی این پروژه در استان قزوین انجام شده اما سازمان محیط زیست اعتقاد دارد که این مطالعه باید به صورت یکپارچه صورت بپذیرد، این مساله از سوی مرکز در حال پیگیری بوده و به زودی نیز موانع آن مرتفع خواهد شد

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی