باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

کارشناس انجمن اولیا آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا :

 طرح سامانه پایش ناوگان دانش آموزان در شهرستان بوئین زهرا اجراء می گردد.

 

 

 

احمدی گفت: اجرای سامانه سپند( سامانه پایش ناوگان دانش آموزان ) و ثبت موارد یکی از طرح های است که اداره آموزش و پرورش بنا بر درخواست اولیا دانش آموزان ، رانندگان و مدیران محترم مدارس اجراء می کند.

 محسن احمدی کارشناس انجمن اولیا و مربیان و امور سرویس دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین اده ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایش  و با اشاره به نزدیک شدن ماه مهر و زمان بازگشایی مدارس اظهار کرد : هر سال قبل از شروع ماه مهر مجموعه آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس و استقبال از دانش آموزان و فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان طرح و برنامه ریزهای گسترده ای را در دستور کار قرارمی دهد.

وی ادامه داد:  اجرای سامانه سپند( سامانه پایش ناوگان دانش آموزان ) و ثبت موارد یکی از طرح های است که اداره آموزش و پرورش بنا بر درخواست اولیا دانش آموزان ، رانندگان و مدیران محترم مدارس اجراء می کند.

احمدی در خصوص سامانه سپند افزود : در واقع سامانه سپند سیستمی است که رانندگان مدارس باید برای فعالیت در زمینه سرویس مدارس  پس از اخذ مجوز های لازم از  سازمان حمل و نقل یا تاکسیرانی  برای حمل و نقل دانش آموزان در آن ثبت نام می کنند و پس از تائید مجوز لازم برای فعالیت آنان صادر می گردد.

کارشناس انجمن اولیا آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا اجرای طرح سپند را در راستای ارتقاء آسایش ، امنیت و اطمینان والدین از جابجایی فرزندان خود بوسیله سرویس های مدارس دانست و خاطرنشان کرد : اجرای طرح سپند جهت فعالیت در سرویس های مدارس برای رانندگان اجباری بوده و با متخلفان بطور جدی برخورد خواهد شد.

وی افزود:  دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزان در سامانه سپند برابر ماده ۱۸ وزارت کشور و با امضای شخص وزیر کشور بوده و می بایست کار گروه ماده ۱۸ که متشکل از نماینده آموزش و پرورش؛  والدین عضو شورای انجمن اولیا و مربیان ؛ نماینده شهرداری؛  نماینده بخشداران و فرمانداران و اداره حمل و نقل جاده ای ؛ پلیس راهور ؛ نماینده مدیران مدارس ؛ نماینده پیمانکاران می باشد بر اجرای صحیح و دقیق طرح سپند  نظارت داشته باشند.

احمدی در خصوص چگونگی  و مراحل پرداخت هزینه جابجایی دانش آموزان در طرح سپند گفت : رانندگان پس از اخذ مجوز و عقد قرداد با اولیا دانش آموزان و تحویل آن به مدیران آموزشگاه و تائید کارشناس امور سرویس مدارس آموزش و پرورش،  هزینه سرویس مدارس از طریق اداره کل آموزش و پرورش مستقیما به حساب مدارس واریز می گردد و مدیران محترم این مبالغ را به دانش آموزان تحویل می دهند .

 

کارشناس انجمن اولیا آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  در خصوص آشنایی اولیاء دانش آموزان و رانندگان جهت ثبت نام در طرح سپند نیز بیان داشت : کلیپ  نحوه  آشنایی ثبت نام اولیا و رانندگان و مدیران محترم مدارس قبلا در کانال روابط عمومی آموزش و پرورش ارسال گردیده است و گفتنی هست اگر اولیا و رانندگانی که از سواد کم برخوردار هستند و یا دسترسی به اینترنت ندارند با مراجعه به دفتر آموزشگاه مدارس با کمک مدیر و یا معاونین اقدام به ثبت در سامانه سپند می نمایند

احمدی یادآورشد : از مدیران محترم آموزشگاه ها درخواست می شود در  خصوص ثبت نام در سامانه سپند همانند گذشته نهایت همکاری و همدلی را با اولیا و رانندگان داشته باشند.

وی تاکید کرد : تعرفه هزینه سرویس دانش آموزان در طرح سپند طبق سال گذشته محاسبه و پرداخت می شود.

احمدی خاطرنشان کرد :  در پایان از اهتمام جدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان  بوئین زهرا ، معاونین و مربیان محترم پرورشی و به طور ویژه  از مدیران آموزشگاه ها که حسن اجرای بخشنامه سرویس مدارس دانش آموزی بر عهده این عزیزان می باشد نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی