باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

 

آیین تکریم و معارفه ریاست مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا

 آیین تودیع وتکریم از زحمات جناب آقای دکتر بابک محمدحسینی (ریاست سابق مرکز) ومعارفه جناب آقای دکتر رامین حسینی( سرپرست جدید مرکز) با حضور مسئولین استانی و شهرستان بوئین زهرا در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید. در این برنامه که با حضور کارکنان، اعضا هیات علمی و دانشجویان مرکز برگزار گردید؛ حضرت حجت الاسلام رضوانی امام جمعه محترم شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر نقش فعال و تاثیرگذار دانشگاه در جامعه ،خاطرنشان نمودند: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، دانشگاه، اساتید و دانشجویان مهم ترین نیروی پشتوانه  این حرکت عظیم می باشند. ایشان با تاکید بر روحیه انقلابی، حس مسئولانه و پیگیری امور توسط دکتر بابک محمدحسینی (ریاست سابق مرکز) افزودند: دکتر بابک محمدحسینی یک چهره انقلابی و علاقمند به فعالیت های قرآنی همواره با مسئولین شهرستان، بیشترین همکاری و همراهی را داشته و نقش پررنگی دراجرای برنامه های نماز جمعه شهرستان داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر استفاده از نیروهای جوان در حوزه های مختلف و لزوم تاکید بر تکریم زحمات مدیران اجرایی بیان داشتند: نفس برگزاری این برنامه ها عاملی برای انگیزه مدیران بعدی و دلگرمی مسئولین که در نظام خدمتگزار مردم می باشند. 

در ادامه دکتر کاویانی، معاونت آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با تاکید بر نقش و خدمات ارزنده دکتر بابک محمدحسینی (ریاست سابق) افزودند: با برنامه ریزی جامع توسط دکتر بابک محمدحسینی نقش دانشگاه درفرایندهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که در سیل اخیر مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا حضور فعال داشته و با ارائه طرح هایی در این خصوص، کمک شایانی به مردم شهرستان بوئین زهرا در جلوگیری از خسارت مالی به کشاورزان و دامداران نقش موثری داشته ودراین خصوص مردم کمتر آسیب دیدند.

این عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به تجربیات ارزنده دکتر بابک محمدحسینی خاطرنشان کردند: دکتر محمد حسینی با توجه به اینکه تقریباً تمامی مسئولیت های دانشگاه را درسطح استان قزوین عهده دار بودند، وباداشتن کوله باری از تجربیات در حوزه های مختلف عامل مهم در موفقیت و جهش چشمگیر در توسعه مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا بودند.

دکتر کاویانی عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اشاره به انتصاب دکتر رامین حسینی به عنوان ریاست جدید مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا  تاکید کردند: دکتر حسینی یکی از برجسته ترین اعضاء هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) می باشد که با توجه به سوابق آموزشی، تحصیلی و سجایای اخلاقی قطعا ادامه دهنده مسیر توسعه و پیشرفت مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با همکاری کلیه مدیران و کارکنان مرکز خواهد بود.

در پایان مراسم با اعطای هدایا و لوح پاس از طرف سپاه شهرستان بوین زهرا، شهردار و اعضای شورای شهر، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا به دکتر محمدحسینی از زحمات چندین ساله ایشان تقدیر و تشکر گردیده و حکم انتصاب دکتر رامین حسینی به عنوان ریاست جدید مرکز قرائت و به ایشان اهدا گردید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی