باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیاثوند شهردار بوئین زهرا خبرداد:

افتتاح سه پروژه زیر ساختی شهرداری بوئین زهرا

 

 

شهردار بوئین زهرا گفت: همزمان با  هفته دفاع مقدس و   آغاز سال تحصیلی جدید   سه پروژه زیرساختی شهری به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهر بوئین زهرا به بهره برداری می رسد.

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه امروز امنیت ، آرامش و پیشرفت کشور نتیجه و حاصل  ایستادگی ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس است اظهار کرد : اگر امروز مدیران کشور در بخش های مختلف بخصوص در حوزه مدیریت شهری با آرامش  و امنیت در جهت توسعه و پیشرفت کشور و شهرها گام بر می دارند  نتیجه امنیتی است که ایثارگران ما در طول هشت سال دفاع مقدس نصیب کشور کرده اند می باشد ، لذا همه وظیفه داریم که به بهترین طریق ایام دفاع مقدس را گرامی بداریم و قدردان ارزش های دفاع مقدس باشیم.

 وی افزود : در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرداری بویئن زهرا مراسم بهره برداری از چند پروژه مهم عمرانی خود را همزمان با این ایام  برگزار خواهد کرد.

غیاثوند ادامه داد: همزمان با  هفته دفاع مقدس و   آغاز سال تحصیلی جدید   سه پروژه زیرساختی شهری به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهر بوئین زهرا به بهره برداری می رسد.

 

این مقام مسئول ادامه داد:راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با بهره برداری از سه دستگاه اتوبوس و ایستگاههاى مکانیزه از جمله پروژه های آماده بهره برداری در هفته دفاع مقدس است

شهردار بوئین زهرا خاطرنشان کرد : افتتاح مجهزترین مرکز معاینه فنی خودرو سبک استان و  بهره برداری از فاز یک پروژه مسیر سلامت با اجرای بتن غلطکی Rccp در جاده منتهی به بوستان امام علی(ع) از دیگر پروژه های است که با حضور مسئولان استان در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی