باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

برخی مسؤولان برای گرفتن پست همه چیز را به آتش می‌کشند

استاندار قزوین گفت: برخی از مقامات و مسؤولان برای گرفتن پست و مقام همه چیز را به آتش می‌کشند و موجب یأس مردم و جولانگری دشمنان می‌شوند.

برخی مسؤولان برای گرفتن پست همه چیز را به آتش می‌کشند

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در همایش روز ملی دامپرشکی  اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم که درک فضیلت امام حسین (ع) و قدم نهادن در راهی که آن حضرت برای پیروان جدش بنا نهاد می‌تواند جامعه ما را به سر منزل دنیوی و اخروی رهنمود کند که البته در این راستا باید بتوانیم درک درستی از ارزش‌های دین داشته باشیم.

وی افزود: مقوله کشاورزی مقوله‌ای مهم است که از ابتدای حیات انسان وجود داشته و یکی از صنایعی که همزمان با خلقت بشر ایجاد شده صنعت کشاورزی است که پیوستگی مستقیمی‌با جامعه بشری دارد.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: آب و کشاورزی دو مقوله استراتژیک هستند که همه باید نسبت به این 2 مقوله حساس باشیم و از جانب همه بخش‌ها باید به آن توجه کرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه در برخی از مقوله‌ها در کشور توجه صورت نگرفته است، گفت: عدم توجه موجب شده تا آسیب‌هایی به کشور وارد و تبعاتی برای کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: باید نظام برنامه‌ریزی را از روستاها آغاز کنیم تا روستاها مولد شوند و ظرفیت‌های موجود در روستاها به کار گرفته شود.

جمالی‌پور یاد آور شد: ظرفیت‌های ایران اگر در دست ژاپن قرار داشت به قدرت بلامنازع تبدیل می‌شد چرا که می‌توانست از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند و این در حالی است که ما از تمامی‌ظرفیت‌های موجود استفاده نمی‌کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: ما بسترهای فرهنگی لازم را در کشور به اندازه کافی فراهم نکردیم و البته الگوگیری‌های ما نیز اشتباه است چرا که ما تصور می‌کنیم توسعه و پیشرفت صرفا ناشی از ساخت دانشگاه، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان است که اینگونه نیست.

جمالی‌پور ادامه داد: همه ما به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم اما در زمان‌هایی مختلف جلوی پای یکدیگر سنگ اندازی می‌کنیم و باعث عدم پیشرفت همدیگر می‌شویم.

وی عنوان کرد: توسعه در گرو همگرایی و هم افزایی شکل می‌گیرد که البته در کشور ما همه به دنبال هم هستیم تا علیه هم توطئه کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه وحدت، انسجام و سرمایه انسانی سبب توسعه و پیشرفت خواهد شد گفت: سرمایه انسانی تنها چیزی است که در مملکت ما اعتبار ندارد از این رو رفتار ما با انسان‌ها رفتار غیر انسانی است و وقتی اینگونه رفتار می‌کنیم نمی‌توانیم ادعایی داشته باشیم.

جمالی‌پور مطرح کرد: امام حسین (ع) شهید شد چراکه می‌خواست اصالت و ارزش اسلام را حفظ کند حال باید توجه کنیم که ما چه میزان در این زمینه حرکت کردیم.

وی اعلام کرد: صندلی‌های مسؤولیت ماندگار نیستند بلکه باید مسؤولین ‌تلاش کنند و این مسئله را مدنظر قرار دهند که نباید منافع مردم را به خطر انداخت.

استاندار قزوین در پایان گفت: برخی از ما مسؤولان برای گرفتن صندلی  و پست همه چیز را به آتش می‌کشیم و مردم را نسبت به خود مأیوس و فرصت را برای جولانگری و حضور دشمنان فراهم می‌کنیم.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی