باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
ظرفیت‌های گردشگری آوج مورد غفلت قرار گرفته است

 استاندار قزوین گفت: آوج از ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه گردشگری بهره می برد که متاسفانه در گذشته از آن غفلت شده است.

هدایت الله جمالی پور  و در حاشیه بازدید از شهرستان آوج به خبرنگار ایرنا گفت: وجود چشمه های آب گرم در شهرستان آوج که همواره و در طول سال مورد استفاده و بازدید قرار می گیرد ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری محسوب می شود که باید به بهترین شکل ممکن به آنها پرداخت و از آن برای رونق گردشگری این منطقه از استان قزوین بهره برد.
وی تصریح کرد: با وجود آنکه دولت امروز با چالش های جدی اقتصادی و تحریم ها روبرو است باید تلاش کنیم تا با رونق گردشگری و با تشویق و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی، مشکلات اقتصادی را کاهش دهیم.
به گفته وی، تلاش برای حمایت و مشارکت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری باید در دستور کار اصلی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی نیز قرار بگیرد.
جمالی پور با اشاره به سفر خود به آوج، اظهار داشت: بررسی مسایل و مشکلات و چالش های موجود در حوزه سرمایه گذاری و نیز رفع موانع تولید از دلایل این سفر بود و تصمیمات جامع و مفیدی نیز در حاشیه بازدیدها صورت گرفت و اتخاذ شد.
استاندار قزوین با بیان اینکه شهر آبگرم با مشکلات جدی در حوزه فاضلاب روبرو است، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و تصمیم های گرفته شده در شورای برنامه ریزی شهرستان قصد داریم تا قبل از پایان دولت این معضل را مرتفع کنیم.
استاندار قزوین روز شنبه ضمن شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان آوج از نخستین پل کابلی غرب کشور، موکب شهدای اربعین حسینی، یک واحد تولیدی در ناحیه صنعتی آوج و یک مجتمع تفریحی و آبدرمانی در دست ساخت در آبگرم بازدید کرد و همچنین ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان با حضور گلزار شهدای آوج و در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستای بی آب این شهرستان حضور یافت.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی