باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
فعال کردن بخش معادن آوج با کمک بخش خصوصی در اولویت است

فرماندار شهرستان آوج گفت: بستر سازی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعال شدن ظرفیت های مغفول مانده مانند معدن می تواند به شکوفایی اقتصاد آوج کمک کند.

نصرت الله علیرضایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان قزوین در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی در شهرستانها اتفاق مبارکی است که می تواند زمینه اشنایی بیشتر مدیران استان با مشکلات و نیازهای مناطق را مهیا کرده و رسیدگی به امور آنها را تسریع کند.

وی افزود: شورای برنامه ریزی باید بتواند با توزیع عادلانه اعتبارات به توسعه متوازن مناطق کمک کند و در این راه داشتن اطلاعات جامع از نیازها و مشکلات صروری است.

فرماندارآوج تصریح کرد: شهرستان آوج با محرومیت و مشکلات زیادی روبروست که در این شرایط باید بستر حضور امن و مطمئن سرمایه گذاران بخش خصوصی را مهیا کنیم.

وی بیان کرد: مناطق کم برخورداری مانند آوج نیازمند تخصیص اعتبارات ۱۰۰ در صدی است تا بتوانیم طرح های نیمه تمام را تکمیل کرده و نیازهای مردم را تامین کنیم.

علیرضایی یادآورشد: در صدور مجوز برای برخی طرح ها مهم در این شهرستان مشکلاتی داریم که باید با کمک مسئولان استانی برای رفع آن همت کنیم.

وی با اشاره به برخی خدمات انجام شده در این شهرستان اظهارداشت: بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان آوج دارای تسهیلات گاز هستند و سه روستای باقی مانده در دستور اجراست.

فرماندارآوج گفت: هر چند در بخش های آب روستایی، پوشش تلویزیونی و راه سازی کارهای خوبی شده اما توسعه زیرساختها ضروری است که باید به آن اهمیت بیشتری داده شود.

علیرضایی اضافه کرد: در صورت تخصیص بموقع اعتبارات می توانیم بر اساس زمان اعلام شده پروژه ها را به پایان رسانده و رضایت مردم را جلب کنیم و در این میان توجه به اشتغال جوانان منطقه از اولویت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به مشکل بیکاری در منطقه گفت: یکی از ظرفیت های شهرستان آوج ایجاد ناحیه صنعتی در این منطقه است که به دلیل مشکلات عدیده هنوز تکمیل نشده که در صورت تامین زیرساختها می توانیم بخشی از اشغتل جوانان را در این شهرک مهیا کنیم.

۲۰۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان آوج نیازمند آسفالت است

فرماندار آوج در ادامه به اهمیت توجه به راههای روستایی اشاره کرد و اظهارداشت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نیازمند روکش آسفالت است که برای اجرای آن به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی بیان کرد: در این راستا تاکنون ۲ میلیارد تومان اختصاص داده شده که نمی تواند جوابگوی نیازهای منطقه باد و انتظار داریم اعتبار بیشتری در این پروژه اختصاص داده شود.

علیرضایی اظهارداشت: ظرفیت معادن شهرستان آوج مغفول مانده و در صورت حمایت بیشتر می توانیم از این استعداد طبیعی منطقه برای شکوفایی اقتصادی و رفع بیکاری بخوبی استفاده کنیم که در این راستا آماده حمایت جدی از سرمایه گذاران هستیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی