باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرپرست شرکت آپادانا سرام خبر داد:

راه اندازی چند پروژه مهم در شرکت آپاداناسرام با تلاش پرسنل کارخانه

 

 

 سرپرست شرکت آپاداناسرام از راه اندازی چند پروژه مهم در این شرکت با همت متخصصان و کوشش شبانه روزی پرسنل کارخانه خبر داد.
دکتر نادر سلامت گفت:با راه اندازی خط تولید دیجیتال 14 و قالب 33*100،دو مشکل اساسی در روند تولید کاشی و سرامیک این کارخانه مرتفع شد.
به گفته وی با بررسی های صورت گرفته بهترین راهکار جهت حل مشکل فوق و کاهش زیان تولید و افزایش بهره وری، ساخت قالب جدید روی پرس های سایز کوچک سالن پرسلان بود و در راستای تحقق این مهم قالب جدید اینترینگ پانچ با حداقل هزینه توسط شرکتهای داخلی ساخته و روی پرس خط 14 نصب شد.
نایب رییس هیات مدیره شرکت آپاداناسرام تصریح کرد:به دلیل محدودیت ، کمبود دستگاه دیجیتال و هزینه بالای خرید دستگاه های دیجیتال (حدود سیصد هزار یورو) دستگاه دیجیتال چهار سال متوقف بود و هیچگونه تولیدی در مدت فوق صورت نگرفته بود اما با کوشش شبانه روزی پرسنل کارخانه با صرف کمترین هزینه و زمان این خط تولید راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر سلامت از راه اندازی دستگاه رکتی فای و بسته بندی خط 22 دیوار به عنوان دومین پروژه موفق آپاداناسرام نام برد و افزود: پروژه فوق در بازه زمانی 45 روز با همت و تلاش فراوان به ثمر نشست که نتیجه آن راه اندازی و رفع ایراد خط 22 سورت به همراه نصب رکتی فای خشک است.
سرپرست شرکت آپادانا سرام تاکید کرد: خط مذکور از سال 89 متوقف بوده است و در ادوار گذشته عملا قربانی تامین قطعه جهت خطوط فعال بوده که به تبع آن کسری بیشماری از قطعات در آن مشاهده می شد.
دکتر سلامت اضافه کرد: خط فوق با رعایت تراز بسیار دقیق و مهندسی با نصب چرخ به تعداد هر پایه و فقط به کمک یک لیفتراک حدود 30 متر در راستای ایجاد فضای جایگذاری رکتی فای جابجا شده است که این روش جابجایی کمترین آسیب و بیشترین راندمان در کاهش زمان را به دنبال دارد.
نایب رییس هیات مدیره آپاداناسرام تاکید کرد: در پروسه نصب هیچ قطعه خارجی خریداری نشده و کلیه بردها از بین اقلام مستهلک و معیوب در داخل شرکت تعمیر و رفع ایراد شده است.

 


وی خاطرنشان کرد: پرسنل فنی کارخانه توانستند با انگیزه بالا و خلاقیت و پشتکار در کمترین زمان ممکن خط 22 سورت را راه اندازی و مقدمات تولید یک سایز جدید رکتی فای شده را با کمترین هزینه برای سیستم مهیا کنند.
سرپرست شرکت آپادانا سرام جایگزینی سیستم کنترل انتقال گرانول به پرس دیوار با سیستم ساکمی موجود را به عنوان سومین طرح موفق اجرا شده در این شرکت عنوان کرد و افزود: تابلو برق
ccp200 سالن دیوار که وظیفه توزیع گرانول برای هشت پرس این سالن را بر عهده دارد از ابتدای سال 98 آلارمهای متعددی داشت که با توجه به اهمیت موضوع و عدم امکان دسترسی به برنامهplc و نداشتن cpuمشابه ،در راستای جلوگیری از توقف احتمالی خطوط سالن دیوار بومی سازی سیستم کنترل در دستور کار قرار گرفت که از نظر کارایی هیچگونه کمبودی نسبت به نمونه خارجی ندارد.
وی با بیان اینکه از مزایای این بومی سازی کاهش هزینه حدود 200 میلیون تومان است، گفت: همچنین تامین بخشی از قطعات یدکی نیز با هزینه کمتری امکان پذیر شد و همچنین دسترسی به برنامه
plc، عیب یابی با سهولت بیشتری انجام شده و در نتیجه منجر به کاهش زمان توقف خواهد شد.
بر اساس این گزارش مهندس ارسلان شاه سیاه سرپرست هماهنگی و تولید شرکت آپاداناسرام نیز با بیان اینکه سرپرست شرکت از پرسنلی که در اجرای این پروژه ها تلاش کردند تقدیر به عمل آورده است، اسامی پرسنل دخیل در این امر را به شرح زیر اعلام کرد: پرسنل موثر در پروژه راه اندازی دیجیتال خط 14 آقایان یاسر ناصحی، مجتبی احمدی، قربان امانی، یاسر علیزاده، ابوالفضل علم بیگی در واحد فنی، بیژن علیخواه، روح الله نوروزی، رضا ملک زاده در واحد تولید، سعید نصیر نژاد، اکبر روحی، مهدی صفرخانلو،مهدیار هاشم زنجانی از واحد فنی پرس.
در پروژه راه اندازی دستگاه رکتی فای و بسته بندی خط 22 دیوار آقایان مهران ایمانپور، احمد محمودی،مظفر مرشدخانی،علیرضا لکزایی پرسنل فنی،اکبر شعبانی و صادق قهرمانی پرسنل تولید.
در پروژه جایگزینی سیستم کنترل انتقال گرانول به پرس های دیوار با سیستم ساکمی موجود نیز آقایان سهیل لقمان نیا از واحد فنی و ابراهیم خدادادی از واحد تولید تلاش های ارزنده ای انجام دادند.
گفتنی است دکتر نادر سلامت سرپرست شرکت آپاداناسرام ضمن تقدیر از این پرسنل از آنها خواست با تلاش و کوشش بیشتر برای موفقیت کارخانه و تولید بیشتر با کیفیت شایسته نام آپادانا سرام تلاش کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی