باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۱۳ واحد تملیکی در تاکستان باید سریع‌تر به تولید بازگردند

۱۳ واحد تولیدی در شهرستان تاکستان تحت جانشینی و تملک بانک‌ها قرار دارند که باید با هدف رونق تولید هرچه سریع‌تر به رفع آن اقدام کرد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین روز چهارشنبه در نشست بررسی واحدهای تولیدی تحت تملک و جانشینی شهرستان تاکستان افزود: از این تعداد واحدهای تملیک شده، پنج واحد کشاورزی و ۲ واحد صنعتی است که باید برای رفع تملک و جانشینی اقدام کرد.
مرتضی علیخانی اضافه کرد: سه واحد در شهرک صنعتی خرمدشت، پنج واحد در شهرک صنعتی حیدریه و پنج واحد نیز در شهر تاکستان توسط بانک‌های ملی، ملت، کشاورزی، صنعت و معدن، صادرات و سپه تحت تملک و جانشینی قرار گرفته‌اند.
وی تاکید کرد: این واحدهای تولیدی که باید فعال بوده و اشتغالزایی را دنبال کنند، اکنون به جای تولید و توسعه اقتصادی به حالت راکد درآمده‌اند و لازم است که برای رفع این معضلات چاره‌اندیشی کرد.
علیخانی همچنین گفت: پیگیری مشکلات جانشینی و تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک موضوع مهمی است که شورای سران سه قوا در کشور پیگیر آن بوده و خواهان نتایج بررسی در استان‌ها هستند.
این نشست باحضور امیرجعفر تقی پور رییس دادگستری شهرستان تاکستان، مهدی صالحی معاون فرماندار تاکستان و بانک‌های عامل و مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود.
۵۶ واحد تولیدی در استان قزوین توسط بانک‌ها تملیک شده و ۲۷ واحد دیگر نیز در دستور کار جانشینی و تملک قرار گرفته‌اند.
اگر بانکی یک واحد تولیدی را داخل شهرک صنعتی تملیک کند می‌گویند جانشینی صورت گرفته و اگر این واحد خارج از شهرک صنعتی باشد اصطلاح تملک به کار برده می‌شود.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی