باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۲۶۷ قزوینی با کمک صندوق کارآفرینی امید مشغول به کار شدند

 تعهد صندوق کارآفرینی امید قزوین برای اشتغالزایی در سال جاری ۳۰۰ نفر بوده که تاکنون ۲۶۷ نفر مشغول به کار شده‌اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین روز چهارشنبه در کمیته هماهنگی اشتغال روستایی افزود: تاکنون ۲۹۹ فقره درخواست برای اشتغال روستایی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال در سامانه ثبت شده است.
حسین تیموری افزود: ۲۶۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال از ابتدای سال‌جاری تاکنون به متقاضیان اشتغال در روستاهای قزوین پرداخت شده است.
وی به ۲ درخواست تسهیلات در حوزه گردشگری و صنعت به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها هم‌اکنون در مرحله بررسی و پرداخت قرار دارند.
تیموری در ادامه به درخواست‌های تسهیلات در قالب اشتغال پایدار حمایتی (کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید) پرداخت و گفت: در همین مدت ۵۹ مورد درخواست از سوی دستگاه‌های حمایتی در سیستم ثبت شده که ۴۷ فقره به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر متقاضیان تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید را روستاییان به خود اختصاص می‌دهند که خواهان اشتغال در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری هستند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی