باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شهردار شریفیه:

بانوان شریفیه دارای بوستان می شوند  

 

 

هاشمی گفت : شهرداری شریفیه  در جهت  توسعه زیر ساخت های شهری بخصوص برای بانوان احداث بوستان بانوان را در برنامه های خود قرارداده است.

 مهندس حسین هاشمی شهردار شریفیه در گفتگو با ولی اله حسین زاده با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهر شریفیه را بانوان تشکیل داده اند اظهار داشت:  در شرایط زندگی امروزی لزوم توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی برای شهروندان بخصوص بانوان با توجه به کم تحرکی از اهمیت بسیار بالای برخودار است.

وی ادامه داد: بانوان شهر شریفیه که مسئولیتهای سنگین اجتماعی ، فرهنگی ، خانواده و  .. را برعهده دارند نیازمند فضای های مناسب سرگرمی ، تفریحی ، ورزشی ،و ...   هستند تا اوقات فراغت خود را در فضای مناسب و آرام سپری کنند.

هاشمی افزود:بوستان ویژه بانوان با توجه به امکانات و تجهیزات و همچنین فضای امنی که ایجاد می کند محیط مناسبی  برای ورزش و اوقات فراغت بانوان فراهم می سازد

وی تاکید ساخت :  شهرداری شریفیه  در جهت  توسعه زیر ساخت های شهری بخصوص برای بانوان احداث بوستان بانوان را در برنامه های خود قرارداده است.

شهردارشریفیه خاطرنشان کرد :درسال های اخیر سرانه فضای سبز شهر شریفیه افزایش مناسبی را تجربه کره است تا جائیکه تاکنون  5 بوستان در مناطق مختلف شهر شریفیه احداث و به بهره برداری رسیده است.

 

 

وی با اعلام اینکه بوستان بانوان شهر شریفیه در اراضی معروف به باغ اربابی  احداث می گردد تصریح ساخت : عملیات احداث بوستان بانوان شهر شریفیه همزمان با هفته دولت در سالجاری آغاز شده است.

این مقام مسئول گفت : بوستان بانوان شهر شریفیه دارای امکانات و تجهیزات مناسب و به روزی از جمله پیست دوچرخه سورای ، زمین بسکتبال ، روشنایی ، ست های ورزشی ، آبخوری ، و ... است.

هاشمی در خصوص ویژگی منحصر به فرد بوستان بانوان شهر شریفیه بیان داشت: در بوستان بانوان شهر شریفیه بخشی طراحی و پیش بینی شده  است تا بانوان بتوانند  کشت سبزی های خوراکی را تجربه کنند

وی بیان داشت :  بانوان شریفیه می توانند با کشت سبزی علاوه بر تامین نیازهای خانواده ، سبزی های کشت شده را در بازار مصرف عرضه کنند  ضمن اینکه با این اقدام علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده ها به نوعی زمینه اشتغال تعدادی از خانم ها  در بوستان بانوان شریفیه فراهم می گردد.

شهردارشریفیه در خصوص اعتبار مورد نیاز جهت احداث بوستان بانوان شهر گفت : بوستان بانوان شهر شریفیه در زمینی به مساحت یک هکتار وبا پیش بینی 12 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۰:۰۳ پوریا قلعه

لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی