باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ب.ظ
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا

 فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

 سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ بویین زهرا هنگام گشت در داخل شهر به یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده کامیون متوقف شده فاقد مجوز سوخت از نوع گازوییل بوده، تاکید کرد: ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال بود و راننده متخلف نیز در این رابطه دستگیر شد.

کشف ۲۸ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و فارس

 سردار حاجیان ادامه داد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، مشخص شد فردی که در امر خرید و فروش این نوع مواد فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن به استان فارس را دارد.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به اینکه متهم درصدد فروش موادمخدر به مشتریانش در استان فارس بود، تاکید کرد: موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام و تیمی از ماموران با استقرار در راه‌های ارتباطی، موفق شدند خودرو مورد نظر را در شهرستان داراب شناسایی کنند.

وی با اشاره به کشف ۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچی دستگیر شده، اضافه کرد: در این رابطه ضمن توقیف خودرو حامل مواد، فرد دستگیر شده نیز به مراجع قضایی استان فارس معرفی شد.

کشف ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان

سرهنگ آرش مرادی، رییس پلیس آگاهی قزوین گفت: به دنبال اقدام اطلاعاتی در پلیس آگاهی قزوین مشخص شد یک دستگاه کامیون قصد انتقال محموله سیگار قاچاق از استان‌های غربی کشور به مرکز را دارد که اطلاعات تکمیلی در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان کردستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تلاش عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از بررسی اطلاعات دریافتی از قزوین و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت کامیون مورد نظر در ورودی شهرستان دیواندره شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان کردستان طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی قزوین ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را  ۷۰۰میلون ریال اعلام و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

واژگونی پراید در بویین زهرا یک کشته به همراه داشت

سرهنگ نصراله بیگلری، رییس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده بویین زهرا - اشتهارد، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و عوامل پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودور پراید با ۲ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحت‌های وارده در دم فوت و راننده نیز مصدوم و به بیمارستان شهرستان بویین زهرا اعزام شد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی