باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مجوز مجتمع بین راهی و هتل های بدون پیشرفت در قزوین باطل می شود

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: مجوز متقاضیان احداث هتل و مجتمع های بین راهی رها شده و بدون پیشرفت فیزیکی در استان باطل شده و به افراد جدید واگذار می شود.


کارگروه اقتصادی استان قزوین ظهر سه شنبه به ریاست استاندار در سالن جلسات استانداری قزوین تشکیل شد.

مرتضی علیخانی در این جلسه اظهار داشت: در زمینه ساخت هتل و مجتمع‌های بین راهی در گذشته کمی دقت لازم صورت نگرفته لذا شاهد طرح‌های نیمه تمام با کمترین پیشرفت در این عرصه هستیم.

وی بیان کرد: در گذشته عده‌ای جواز تأسیس گرفته اند اما پیشرفت فیزیکی آنها حتی ۵ درصد نمی‌شود که با تشکیل جلسات متعدد و اطلاع رسانی مناسب حداکثر شش ماه به افراد مهلت داده ایم تا این وضعیت را ساماندهی کنند.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین یادآور شد: امروز بسیاری از متقاضیان مجتمع‌های بین راهی و هتل‌ها زمین دریافتی را ذخیره کرده اند تا با ارزش افزوده بالاتری آن را بفروشند در حالی که از این کار ممانعت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد بیت المال هدر رود.

وی اظهار داشت: شش هتل ۵ ستاره، هفت هتل ۴ ستاره، ۹ هتل سه ستاره مجوز گرفته اند که پس از ۱۰ سال است آن را تکمیل نکرده اند و کمتر از ۵ درصد پیشرفت دارند که قابل قبول نیست.

علیخانی افزود: به این افراد شش ماه فرصت دادیم و هنوز این موضوع را جدی نگرفته اند و برای آخرین بار اخطار لازم را خواهیم داد تا تکلیف این مجوزها مشخص شود.

وی گفت: در خصوص مجوز تالارهای داخل شهری و برون شهری هم باید تصمیم متمرکزی گرفته شود تا طرح نیمه تمام نداشته باشیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی