باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
رمز عبور از چالشها حفظ وحدت و انسجام است

قزوین- استاندار قزوین گفت: رمز موفقیت در کارها، عبور از چالش‌ها و ناامیدی دشمنان حفظ وحدت و انسجام عمومی است.

مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه دلخراش سانحه هوایی از سوی استاندار ی قزوین ظهر پنجشنبه با حضور جمالی پور استاندار، حجت الاسلام سید رضا اکرمی از خطیبان توانای کشور، معاونان سیاسی، امنیتی، اقتصادی و عمرانی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهار کرد: یاد شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم و نثار جان باختگان حادثه هوایی و سیل سیستان درود و رحمت می‌فرستیم.

استاندار قزوین گفت: حادثه سیل در استان محروم سیستان با مردمان مهربانش دردناک بود و این روزها نیازمند کمک همه جانبه ملت ایران هستند.

جمالی پور بیان کرد: جمهوری اسلامی در معرض تهدید جدی دشمنان است و اگر تا دیروز از آن سوی مرزها توطئه می‌کردند امروز در همه مرزها ما را تهدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا یک پیمان استراتژیک با کشورهای منطقه دارد و قرارگاه‌های متعددی برای ایجاد جنگ روانی ایجاد کرده و پول زیادی هزینه می‌کند تا مردم را مأیوس کند.

استاندار قزوین یادآور شد: استکبار دنبال بر هم زدن اعتماد اجتماعی است و اینکه فرزند متوهمی خارج نشین پیام می‌دهد هنوز نمی‌داند ملت ما فرزندان خود را تقدیم کردند تا مرزها و ناموس کشور مصون بماند.

جمالی پور اظهار داشت: اگر به دلیل مشکلات اقتصادی انتقادی هست برای اصلاح امور است و بدخواهان فکر نکنند مردم از آرمانها عدول کرده‌اند امروز که دشمنان بسیج شده و همه امکانات خود را در مرزها مستقر کرده‌اند باید به فکر وحدت و انسجام ملی باشیم تا دشمن نا امید شود.

استاندار قزوین افزود: ما تجربه موفقیت در جنگ و ناملایمات را با وحدت داریم و امروز هم باید مراقب وحدت و انسجام مردم باشیم و بدخواهان را مأیوس کنیم.

جمالی پور گفت: امروز شایسته نیست رفتاری کنیم که دشمن شاد شود و رفتار تحریک آمیز و تفرقه افکن از سوی هیچ جناح و تفکری پذیرفته نیست.

استاندار یادآور شد: باید با وحدت از این شرایط حساس عبور کنیم و پاسدار ارزشها و دستاوردهای انقلاب باشیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی